
На вниманието на заинтересованите лица,
Във връзка с изпълнение на дейност 1 „Подкрепа за създаване и развитие на докторантско училище, насочено към конкретни нужди на пазара на труда“ по Проект № BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0", с бенефициент Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов и партньор Бургаски свободен университет, финансиран от Програма „Образование“ 2021 – 2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс, Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов
ОБЯВЯВА КОНКУРС за ПОДБОР на НАУЧНИ РЪКОВОДИТЕЛИ
на следните теми за дисертационни трудове:
1. „Внедряване на устойчива отчетност в предприятията – предизвикателства и възможности“ по докторска програма „Счетоводна отчетност, контрол и анализ на стопанската дейност (счетоводство)“
2. „Въздействие на дигиталните технологии върху трансформацията и конкурентоспособността на туристическите предприятия“ по докторска програма „Икономика и управление (туризъм)“
3. „Въздействие на зелени технологии и практики в публичния сектор върху енергийната ефективност и опазването на околната среда“ по докторска програма „Организация и управление извън сферата на материалното производство (Публична администрация)“
4. „Икономическа оценка на ефектите от кръговата икономика и иновациите в туристическия сектор“ по докторска програма „Икономика и управление (туризъм)“
5. „Иновационно развитие на предприятията в условия на кръгова икономика, преход към Индустрия 5.0 и дигитализация на бизнес процесите“ по докторска програма „Икономика и управление (индустрия)“
6. „Интегриране на ESG отчетността в малките и средни предприятия в контекста на прехода към Индустрия 5.0“ по докторска програма „Икономика и управление (индустрия)“
7. „Интегрирано управление на устойчивия бизнес – отчетни аспекти“ по докторска програма „Счетоводна отчетност, контрол и анализ на стопанската дейност (счетоводство)“
8. „Контролни и аналитични процедури при оценяване финансовата устойчивост на предприятията“ по докторска програма „Счетоводна отчетност, контрол и анализ на стопанската дейност (контрол и анализ)“
9. „Организационно-икономически и пазарни предизвикателства пред застрахователната защита в условията на преход и трансформации – проблеми и решения“ по докторска програма „Финанси, парично обръщение, кредит и застраховка (застраховане и социално дело)“
10. „Организационно-икономически и пазарни предизвикателства пред социалната защита в условията на преход и трансформации – проблеми и решения“ по докторска програма „Финанси, парично обръщение, кредит и застраховка (застраховане и социално дело)“
11. „Пазарът на труда в дигиталната ера – предизвикателства и възможности за устойчиво икономическо развитие“ по докторска програма „Политическа икономия“
12. „Прилагане на архитектури, управлявани от събития и микроуслуги, за интелигентна автоматизация в Индустрия 5.0“ по докторска програма „Приложение на изчислителната техника в икономиката“
13. „Разработване на стратегии за устойчиво развитие на смарт градове“ по докторска програма „Планиране“
14. „Ролята на човешкия фактор в Индустрия 5.0 – статистически аспекти“ по докторска програма „Статистика и демография“
15. „Статистико-иконометрични измерения на прехода към кръгова икономика в България“ по докторска програма „Статистика и демография“
16. „Съвременни измерения за устойчиво развитие и конкурентоспособност на агробизнеса в България“ по докторска програма „Икономика и управление (аграрна икономика)“
17. „Устойчивост и прозрачност – концептуални модели за одит на финансова и нефинансова информация“ по докторска програма „Счетоводна отчетност, контрол и анализ на стопанската дейност (контрол и анализ)“
Основни задължения:
Научният ръководител организира цялостната подготовка на ръководения от него докторант според минималните му задължения, посочени в чл. 41, ал. 3 от Правилника за развитието на академичния състав в СА „Д. А. Ценов“.
Изисквания към кандидатите:
- Хабилитиран преподавател на основен трудов договор във ВУ;
- Експертиза в областта на докторската програма и по темата на дисертационния труд, която се доказва чрез публикации и цитирания;
- Опит в научно ръководство на докторанти, който се доказва чрез брой защитили докторанти и докторанти, отчислени с право на защита, за които не е изтекъл допустимият срок за защита на дисертационния труд;
- Не заема административна или експертна длъжност по проект BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0"
Необходими документи:
- Заявление до Ректора на Академията за допускане до конкурса (по образец);
- Формуляр за съгласие за обработка на лични данни при кандидатстване (по образец);
- Автобиография (Europass) с подробно описание на трудовия стаж и придобит опит (по образец);
- Декларация с имената на докторантите под научното ръководство на кандидата, които са защитили дисертационния си труд или са отчислени с право на защита, без да е изтекъл допустимият срок за защита на дисертационния труд (по образец);
- Списък на публикациите, доказващи експертиза в областта на докторската програма и по темата на дисертационния труд, с посочена принадлежност към световните бази данни Scopus и WoS (по образец). Към списъка с публикации следва да се прилагат пълни библиографски описания и активни хипервръзки към съответните публикации (ако има такива). Списъкът в електронен формат да изпраща на адрес: project.phd@uni-svishtov.bg, в subjеct на който да се запише: публикации на ….. (имената на кандидата). В случаите, когато публикация не е със свободен достъп, се предоставя копие на хартиен носител;
- Списък на независимите цитирания (без автоцитирания) с посочване дали са в Scopus и WoS или в нереферирани издания с научно рецензиране (по образец). Към списъка с цитирания следва да се прилага пълно библиографско описание на публикацията, в която е цитатът, вкл. и линк за достъп (ако е наличен). Списъкът в електронен формат да изпраща на адрес: project.phd@uni-svishtov.bg, в subjеct на който да се запише: цитирания на ….. (имената на кандидата).
Срок за подаване на документите за кандидатстване – до 23 май 2025 г., 16:00 часа в отдел „Докторантура и академично развитие“ в СА “Д. А. Ценов”.
Всеки кандидат подава документите лично.
Подборът на кандидатите на кандидатите ще се осъществи от комисия по утвърдена методика.
Форма на заявление ТУК.
Формуляр за съгласие за обработка на лични данни ТУК.
Форма на CV ТУК.
Декларация с имената на докторантите ТУК.
Списък на публикациите ТУК.
Списък на независимите цитирания ТУК.
--------------------------------------------------- www.eufunds.bg ---------------------------------------------------
На вниманието на заинтересованите лица,
Във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0", с бенефициент Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов и партньор Бургаски свободен университет, финансиран от Програма „Образование“ 2021 – 2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс, Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов
ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ:
- Координатор оперативно изпълнение дейност 1 „Подкрепа за създаване и развитие на докторантско училище, насочено към конкретни нужди на пазара на труда“ – 1 лице
- Координатор оперативно изпълнение дейност 2 „Подкрепа за проектна докторантура, насочена към подпомагане на професионалното развитие на докторанти за провеждане на докторантури в ПН 3.7 и ПН 3.8, пряко свързани с актуални потребности на бизнеса, публични институции, НПО и научни организации“ – 2 лица
- Координатор оперативно изпълнение дейност 3 „Повишаване на капацитета и уменията на академичния състав“ – 1 лице
- Координатор мобилност – 2 лица
- Сътрудник финансист – 1 лице
- Експерт „Човешки ресурси“ – 2 лица
- Експерт договаряне – 1 лице
- Технически сътрудник – 3 лица
- Експерт комуникации – 2 лица
Основни задължения
Административно и оперативно управление на дейности и процеси при реализация на ангажименти на СА „Д. А. Ценов“ Свищов по договор за БФП Проект № BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0".
Изисквания:
Координатор оперативно изпълнение дейност 1 „Подкрепа за създаване и развитие на докторантско училище, насочено към конкретни нужди на пазара на труда“
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Опит в работата с докторанти (научно ръководство)
- Познаване на законодателството в сферата на висшето образование в частта учебен процес и учебната документация за обучение в ОНС „Доктор“
- Способности за работа в екип, възлагане на задачи, оперативен контрол и комуникация
- Участие в работни комисии за подготовка на документация за акредитационни процедури
- Умения за вземане на решения, висока степен на ориентираност към проектните изисквания, самостоятелно участие в различните нива на комуникация
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Координатор оперативно изпълнение дейност 2 „Подкрепа за проектна докторантура, насочена към подпомагане на професионалното развитие на докторанти за провеждане на докторантури в ПН 3.7 и ПН 3.8, пряко свързани с актуални потребности на бизнеса, публични институции, НПО и научни организации“
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Опит в работата с докторанти (научно ръководство)
- Познаване на законодателството в сферата на висшето образование в частта учебен процес, кредитна система и научноизследователска дейност при обучение в ОНС „Доктор“
- Познаване и прилагане на законодателството и вътрешните изисквания в сферата на мобилностите в страната и чужбина или научно-изследователска публикационна дейност
- Способности за административно управление на работни процеси, административен контрол, гъвкава комуникация и инициативност
- Чуждоезикови умения
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Координатор оперативно изпълнение дейност 3 „Повишаване на капацитета и уменията на академичния състав“
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Опит в работата с докторанти (научно ръководство)
- Опит в управлението на процеси, свързани с обучението в ОНС „Доктор“
- Познаване и прилагане на националното законодателство и вътрешните нормативни актове в сферата на квалификационните обучения и обучения на възрастни и мобилността
- Работа с академичния състав в областта научно-изследователска публикационна дейност
- Комуникативност, работа в екипи и инициативност, умения за вземане на решения
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Координатор „Мобилност“
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Опит в изпълнение на дейности по организиране на мобилност, работа с международни партньори
- Познаване и прилагане на законодателството и вътрешните изисквания в сферата на мобилностите в страната и чужбина
- Комуникативност, гъвкавост, инициативност, умения за вземане на решения
- Чуждоезикови умения
- Участие в проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП, Erasmus и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Сътрудник финансист
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Опит в областта на бюджетното счетоводството – минимум 5 год.
- Опит и умения за работа със специализиран софтуер за възнаграждение
- Познаване и прилагане на националното законодателството и вътрешните нормативни документи в областта на счетоводството, данъчното и осигурително право, финансовото управление и контрол, публичните финанси, държавните помощи, управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Експерт „Човешки ресурси“
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Опит в областта на управлението на човешки ресурси – минимум 3 год.
- Опит в областта на прилагане на разпоредбите на КТ и свързаните нормативни актове в сферата на висшето образование
- Опит и умения за работа с компютърно оборудване и със специализиран софтуер (ТРЗ), и електронни платформи
- Познаване и прилагане на трудово-правните актове от вътрешната нормативна база
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Експерт договаряне
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Опит в областта на организирането на процедури по ЗОП – минимум 5 год.
- Познаване на разпоредбите на националното законодателство и вътрешната нормативна база за провеждане на процедури за избор на изпълнител по европейки проекти
- Опит и умения за работа с компютърно оборудване и с електронни платформи (регистър на ОбП)
- Опит в информационното поддържане на „профил на купувача“
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Технически сътрудник проект
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Да притежава минимум 5 години стаж
- Опит в административно-деловодната и техническа работа
- Познаване на националното законодателството и вътрешните нормативни документи в областта на счетоводството, финансовото управление и контрол, публичните финанси, държавните помощи, управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове, информацията и комуникацията
- Да има добри организационни и комуникационни умения
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Експерт комуникации
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
- Да притежава минимум 3 години стаж
- Познаване и прилагане на националното законодателството и вътрешните нормативни документи в областта на управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове и комуникационната политика и изисквания към тях
- Да има отлични комуникационни умения
- Работа в екип, инициативност, творчество
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство
Необходими документи:
- Заявление до Ректора на Академията за допускане за кандидатстване (по образец);
- Автобиография (CV съобразно приложената бланка) с подробно описание на трудовия и/или служебен стаж, придобит опит и пълен списък на дейностите, доказващи съответствието с посочените изисквания;
- Копие от дипломи за завършено висше образование (ОКС "Магистър").
Срок за подаване на документите за кандидатстване – до 04 март 2025 г., 16:00 часа в отдел “Човешки ресурси” в СА “Д. А. Ценов”.
Всеки кандидат подава документите лично.
Подборът ще се проведе на два етапа: по документи и индивидуално интервю.
На интервю ще бъдат поканени само преминалите документална проверка за съответствие с поставените изисквания.
Датата, часът и мястото за провеждане на индивидуалното интервю ще бъдат съобщени на заинтересованите лица след приключване на първия етап от конкурса. То ще включва въпроси, свързани с приложимото национално законодателство в областта на управлението на проекти и свързаните процеси при отчитане на указанията на Програма „Образование“ 2021-2027 г.
За справки и допълнителна информация на тел.: 0631/66-373 – Георги Петров от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.
Форма на заявление ТУК.
Форма на CV ТУК.
--------------------------------------------------- www.eufunds.bg ---------------------------------------------------
Проект № BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0", финансиран от Програма „Образование“ 2021 – 2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс