За контакти
Публикации на доц. д-р Симеонка Петрова
| Тип: Монография (2) |
| Заглавие на публикацията: Дистрибуционна политика на икономическите субекти |
| Издание: Библиотека Стопански свят, 2009, бр.100, с.1-226 |
| Издателство: АИ Ценов, 2009 |
| ISSN: 1310-2737 |
| Страници: 226 |
| Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред хотелиерското обслужване у нас |
| Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Петя Иванова, Любка Илиева |
| Издателство: АИ Ценов, 2007 |
| ISBN: 978-954-23-0355-8 |
| Страници: 218 |
| Тип: Студия (9) |
| Заглавие на публикацията: Comparative Analysis of European Union Consumers' Online Shopping in the Context of Digitalization |
| Съавтори: Зоя Иванова, Иван Маринов |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2024 |
| ISBN: 978-619-232-844-3 |
| Страници: 20 |
| Заглавие на публикацията: Teoretical and methodological foundations of retail assortment structure (Теоретични и методологични основи на структурата на търговския асортимент) |
| Издание: Економiчнi студii: Науково-практичний економiчний журнал, 2014, бр.4, с.212-215 |
| Издателство: Львівська економічна фундація, 2014 |
| ISSN: 2311-9306 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
| Съавтори: Янко Коралиев, Петранка Мидова, Любка Илиева, ИВО БАЛЕВСКИ |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.143-192 |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 50 |
| Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги |
| Съавтори: Марияна Божинова, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Марияна Кътева |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.177-212 |
| Издателство: АИ Ценов, 2009 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 36 |
| Заглавие на публикацията: Изследване на дистрибуционната активност на предприятията, преработващи и консервиращи плодове и зеленчуци |
| Издание: Икономически изследвания, 2008, бр.4, с.132-163 |
| Издателство: Икономически институт на БАН, 2008 |
| ISSN: 0205-3292 |
| Страници: 32 |
| Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред туристическото обслужване у нас |
| Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Петя Иванова, Любка Илиева |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.204-238 |
| Издателство: АИ Ценов, 2007 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 35 |
| Заглавие на публикацията: Европейски интеграционни процеси в кооперативните структури (по примера на потребителните кооперации от Централна северна България) |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.5, с.32-59 |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 28 |
| Заглавие на публикацията: Проблеми на конкурентоспособността на българските екопродукти на европейския пазар |
| Съавтори: Стойна Цвяткова, Петранка Мидова, ГЕРГАНА СТОЙКОВА, ИВАЙЛО ИВАНОВ |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.76-110 |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 35 |
| Заглавие на публикацията: Земеделието - елемент на икономическата среда за развитие на селскостопанското машиностроене в България през последното десетилетие |
| Издание: Икономически изследвания, 2002, бр.2, с.141-160 |
| Издателство: Икономически институт на БАН, 2002 |
| ISSN: 0205-3292 |
| Страници: 20 |
| Тип: Статия (37) |
| Заглавие на публикацията: Analyzing E-Commerce of Small and Medium-Sized Enterprises in the European Union: Dependencies and Trends in the Context of Digitalization (Анализиране на електронната търговия на малки и средни предприятия в Европейския съюз: зависимости и тенденции в контекста на дигитализацията) |
| Издателство: Rezekne Academy of Riga Technical University, 2025 |
| ISBN: 2256-070X |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY ON THE RETAIL INDUSTRY: CHANGES IN ONLINE CLOTHING SHOPPING IN THE EUROPEAN UNION (ВЛИЯНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ И КОМУНИКАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ ВЪРХУ РИТЕЙЛ ИНДУСТРИЯТА: ПРОМЕНИ В ОНЛАЙН ПАЗАРУВАНЕТО НА ОБЛЕКЛО В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ) |
| Съавтори: Зоя Иванова, Иван Маринов |
| Издание: Economic and Social Development, 2023, бр.100, с.62-72 |
| Издателство: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2023 |
| ISSN: 1849-7535 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Дигитализацията на ритейл бизнеса с хранителни стоки и промяната в онлайн пазаруването |
| Издание: Научни трудове. Университет за национално и световно стопанство, 2023, бр.1, с.67-77 |
| Издателство: УИ Стопанство, 2023 |
| ISSN: 0861-9344 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Impact of Retail Business Digital Transformation on Online Purchases in the European Union (Влияние на дигиталната трансформация на ритейл бизнеса върху онлайн покупките в Европейския съюз) |
| Съавтори: Иван Маринов, Зоя Иванова |
| Издателство: BC GRUP INC. Publishing , 2022 |
| ISBN: 978-605-73146-5-9 |
| Страници: 12 |
| Заглавие на публикацията: Impacts of Sustainable Entrepreneurship and Income on Sustainable Food Consumption (Влияния на устойчивото предприемачество и доходите върху устойчивото потребление на хранителни стоки) |
| Съавтори: Иван Маринов, Зоя Иванова, Yerbol Akhmedyarov |
| Издателство: Springer, 2022 |
| ISBN: 978-3-031-23463-7 |
| Страници: 14 |
| Заглавие на публикацията: Измерения на връзката между корпоративните характеристики на ритейлърите и асортиментното предлагане |
| Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2022 |
| ISBN: 2603-4093 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред асортиментното предлагане в ерата на омниканалността |
| Издание: Бизнес управление, 2021, бр.4, с.45-63 |
| Издателство: АИ Ценов, 2021 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 19 |
| Заглавие на публикацията: Determining factors of retailers’ assortment supply |
| Издание: BIO Web of Conferences : Journal, 2021, бр.120, с.1-8 |
| Издателство: EDP Sciences - Web of Conferences, 2021 |
| ISSN: 2261-2424 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Теоретико-емпирични аспеки на релацията между асортимента на ритейлърите и потребителските решения |
| Издание: Управление и образование. Академично списание, 2020, бр.16(1), с.39-45 |
| Издателство: Университет "Проф. д-р Асен Златаров" - Бургас, 2020 |
| ISSN: 13126121 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Трансформации в ритейл стратегиите за асортиментна вариантност |
| Издание: Инфраструктура & Комуникации : Търговията в съвременния свят - тенденции и добри практики. Научно списание, 2020, бр.15, с.63-67 |
| Издателство: УНСС, 2020 |
| ISSN: 1314-0930 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на асортиментния състав върху потребителския избор |
| Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2020 |
| ISBN: |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Advantages of retail strategies assortment line differentiation |
| Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2020, бр.18, с.430-436 |
| Издателство: Trakia University, 2020 |
| ISSN: 1313-7069 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Determinants of choice of assortment size at a point of sale (Детерминанти на избора на асортимент в точката на продажба) |
| Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2019, бр.17, с.459-464 |
| Издателство: Trakia University, 2019 |
| ISSN: 1313-7069 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Проучване влиянието на ритейл стратегиите върху асортиментното предлагане |
| Издание: Управление и устойчиво развитие, 2019, бр.1/2019 (74), с.113-118 |
| Издателство: Лесотехнически университет, 2019 |
| ISSN: 1311-4506 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Теоретико-практические аспекты эффективного управления торговым ассортиментом |
| Издание: Глобальнi та нацiональнi проблеми енономiки, 2017, бр.20, с.508-513 |
| Издателство: Миколаiвський нацiональний унiверситет iменi В. О. Сухомлинського, 2017 |
| ISSN: 2413-3965 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Approaches for Retail Assortment Creation and Sustainable Development (Подходи за формиране и устойчиво развитие на търговския асортимент) |
| Издание: Молодий вчений, 2016, бр.3, с.149-153 |
| Издателство: Гельветика, 2016 |
| ISSN: 2304-5809 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Economic Research into the Relationship "Effective Retail Assortment - Commodity Categories" (Икономическо изследване на релацията "ефективен търговски асортимент - стокови категории" ) |
| Издание: Економiчнi студii: Науково-практичний економiчний журнал, 2016, бр.2, с.114-117 |
| Издателство: Львівська економічна фундація, 2016 |
| ISSN: 2311-9306 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Влияние на екотуризма върху асортиментната устойчивост |
| Издание: Научни трудове. Аграрен университет - Пловдив, 2016, бр.1, с.191-198 |
| Издателство: Академично издателство на АУ Пловдив, 2016 |
| ISSN: 1312-6318 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Core dimensions of a commercial enterprises assortment policy (Фундаментални измерения на асортиментната политика на търговското предприятие) |
| Издание: Науковий вісник Херсонського державного університету : Серія Економічні науки., 2014, бр.8, с.102-105 |
| Издателство: Харкiвський iнститут бiзнесу i менеджменту, 2014 |
| ISSN: 2307-8030 |
| Страници: 12 |
| Заглавие на публикацията: Development of the retail assortment on decisions for structuring (Решения за развитие на търговския асортимент чрез структуриране) |
| Издание: Вiсник Приазовського державного технiчного унiверситету. Серiя : Економiчнi науки: Збiник наукових працъ, 2014, бр.28, с.65-69 |
| Издателство: ДВНЗ "ПДТУ", 2014 |
| ISSN: 2225-6725 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Современные концепции управления торговым ассортиментом (Съвременни концепции за управление на търговския асортимент) |
| Издание: Збiрник наукових праць Черкаського державного технологiчного унiверситету Серiя: Економiчнi науки, 2013, бр.33, с.47-51 |
| Издателство: ЧДТУ, 2013 |
| ISSN: 2306-4420 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Управление на конкурентните позиции на предприятията с широк асортимент |
| Издание: Управление и устойчиво развитие, 2013, бр.5, с.33-37 |
| Издателство: Лесотехнически университет, 2013 |
| ISSN: 1311-4506 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Търговският асортимент - решения за изследване и развитие |
| Издание: Управление и устойчиво развитие, 2012, бр.4, с.116-121 |
| Издателство: Лесотехнически университет, 2012 |
| ISSN: 1311-4506 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
| Съавтори: Любка Илиева, Янко Коралиев, Петранка Мидова, ИВО БАЛЕВСКИ |
| Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.69-83 |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISSN: 1311-9206 |
| Страници: 15 |
| Заглавие на публикацията: Research of the Distribution Channels of Processed and Canned Fruitand Vegetables (Изследване на дистрибуционните канали на преработени и консервирани плодове и зеленчуци) |
| Издание: Narodnostopanski arhiv, 2009, бр.International edition, с.138-155 |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 18 |
| Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги в България |
| Съавтори: Марияна Божинова, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Марияна Кътева |
| Издание: Диалог, 2009, бр.3, с.122-136 |
| Издателство: АИ Ценов, 2009 |
| ISSN: 1311-9206 |
| Страници: 15 |
| Заглавие на публикацията: Аспекти на приложение на АВС-анализа в каналите за реализация |
| Издание: Икономическа мисъл, 2008, бр.3, с.107-116 |
| Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2008 |
| ISSN: 0013-2993 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Изследване на каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
| Издание: Народностопански архив, 2008, бр.2, с.47-66 |
| Издателство: АИ Ценов, 2008 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 20 |
| Заглавие на публикацията: Предимства на методите за оценка на ефективността на каналите за реализация |
| Издание: Бизнес управление, 2008, бр.1, с.27-39 |
| Издателство: АИ Ценов, 2008 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 13 |
| Заглавие на публикацията: Тенденции в развитието на консервната промишленост на България |
| Издание: Хранително-вкусова промишленост, 2008, бр.4, с.40-44 |
| Издателство: Корпоративна издателска къща "ХВП", 2008 |
| ISSN: 1311-0179 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Анализ на капиталовото снабдяване на потребителната кооперация - предпоставка за успешно функциониране |
| Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.2, с.19-21 |
| Издателство: Б. и., 2007 |
| ISSN: 0861-9638 |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Възможности за повишаване степента на използване на активите на потребителната кооперация |
| Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.2, с.22-25 |
| Издателство: Б. и., 2007 |
| ISSN: 0861-9638 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Навлизането на България в глобализиращия се пазар |
| Издание: Народностопански архив, 2007, бр.2, с.22-29 |
| Издателство: АИ Ценов, 2007 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Финансовото състояние на потребителната кооперация - индикатор на стопанската активност |
| Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.3, с.15-17 |
| Издателство: Б. и., 2007 |
| ISSN: 0861-9638 |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Механизацията на българското земеделие - състояние и проблеми |
| Издание: Механизация на земеделието, 2002, бр.3-4, с.7-10 |
| Издателство: Б. и., 2002 |
| ISSN: 0861-9638 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Влияние на макроикономическата среда върху българското агромашиностроене |
| Издание: Икономика и управление на селското стопанство, 2001, бр.4, с.54-59 |
| Издателство: Селскостопанска академия, 2001 |
| ISSN: 0205-3845 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Възможности и перспективи на земеделското машиностроене в България |
| Издание: Механизация на земеделието, 2001, бр.6, с.2-4 |
| Издателство: Б. и., 2001 |
| ISSN: 0861-9638 |
| Страници: 3 |
| Тип: Доклад (75) |
| Заглавие на публикацията: INNOVATION AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF EUROPEAN SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE WOOD PROCESSING INDUSTRY (ИНОВАЦИИ И УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ В ДЪРВОПРЕРАБОТВАЩАТА ИНДУСТРИЯ) |
| Съавтори: Любчо Варамезов, Любомира Тодорова, Явор Станев |
| Издателство: WoodEMA, 2025 |
| ISBN: 978-953-8446-04-7 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Study of online grocery shopping in the European Union: influence of socio-economic factors (Проучване на онлайн пазаруването на хранителни стоки в Европейския съюз: влияние на социално-икономически фактори) |
| Издателство: UNWE, 2025 |
| ISBN: 978-619-232-905-1 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Investigating the relationship between frequency of online purchases and consumer characteristics |
| Издателство: Поліський національний університет, 2024 |
| ISBN: 978-617-520-987-5 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Проучване на релацията между дигиталните умения за пазаруване и разполагаемите доходи на потребителите в България |
| Издателство: АИ Ценов, 2024 |
| ISBN: 978-954-23-2522-2 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Пазарни предизвикателства пред онлайн пазаруването на застрахователни продукти в Европейския съюз |
| Издателство: АИ Ценов, 2024 |
| ISBN: 978-954-23-2512-3 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Dynamics of the relationship between online purchases consumer income in the European union |
| Издателство: Publishing Complex - UNWE, 2024 |
| ISBN: |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Research on sustainable food consumption in Bulgaria: status and trends (Изследване на устойчивото потребление на храна в България: състояние и тенденции) |
| Издателство: Union of Scientists in Bulgaria - Plovdiv, 2024 |
| ISBN: 2534-9376 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Study of Consumer Behavior in the Online Shopping of Tourist Products in Bulgaria (Проучване поведението на потребителите при онлайн пазаруване на туристически продукти в България) |
| Съавтори: Христина Михалева |
| Издателство: Cambridge Scholars Publishing, 2024 |
| ISBN: 1-0364-0008-5 |
| Страници: 13 |
| Заглавие на публикацията: Създаване на устойчива стойност чрез веригите за доставки на облекло |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2023 |
| ISBN: 978-619-232-785-9 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Решения на ритейлърите за създаване на устойчиви вериги за доставки чрез намаляване на хранителните отпадъци |
| Издателство: НВУ - Изд. комплекс , 2023 |
| ISBN: 2367-7473 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Impact of Demographic Factors on Online Food Shopping in Bulgaria |
| Издателство: Поліський національний університет, 2023 |
| ISBN: 978-617-8223-41-0 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Проучване на онлайн покупките на хранителни стоки: емпиричен анализ на потребителите в България |
| Издателство: Икономически университет - Варна, 2023 |
| ISBN: 978-954-21-1160-3 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Тенденции и зависимости на устойчивото потребление на плодове от доходите на домакинствата в България |
| Съавтори: Венцислав Перков |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2022 |
| ISBN: 978-954-21-1128-3 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Перспективи пред ритейлърите при преминаването към кръгова икономика |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2022 |
| ISBN: 978-954-23-2249-8 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: The impact of digital transformation on the retail food business |
| Издателство: University "St.Kliment Ohridski"- Bitola, 2022 |
| ISBN: 978-9989-695-70-4 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Opportunities for coordination between offline and online channels of retailers (Възможности за координация между офлайн и онлайн ритейл каналите) |
| Съавтори: Велизар Йорданов |
| Издателство: Поліський національний університет, 2022 |
| ISBN: 978-617-7684-53-3 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Омниканалната интеграция и асортиментното предлагане |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2021 |
| ISBN: 978-619-232-548-0 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Омниканалната интензивност на асортиментното предлагане като детерминанта на потребителската удовлетвореност |
| Издателство: АИ Ценов, 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2069-2 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Relativity between assortment supply and omnichannel retailing |
| Издателство: Поліський національний університет, 2021 |
| ISBN: 978-617-520-483-2 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Омниканалното асортиментно планиране и потребителското поведение |
| Издателство: АИ Ценов, 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2005-0 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Регионални различия в доходите и асортиментното потребление на домакинствата в България |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
| ISBN: 978-954-23-1892-7 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Трансформационни ефекти върху асортиментното предлагане на съвременните ритейлъри |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2020 |
| ISBN: 978-619-232-331-8 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Атрибутивно анализиране на асортиментното разнообразие в точките на продажби |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
| ISBN: 978-954-23-1815-6 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Аспекти на конгруентност между решенията на ритейлърите за асортиментна вариантност и потребителските възприятия |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2020 |
| ISBN: 978-954-21-1038-5 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Логистични решения и дълбочина на асортимента в ритейл веригата на доставките |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2019 |
| ISBN: 978-619-232-241-0 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Strategic development of the retail assortment: methodology and application (Стратегическо развитие на ритейл асортимента: методология и приложение) |
| Издателство: ЖДТУ, 2019 |
| ISBN: 978-966-683-534-8 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Влияние на специализацията на аграрното производство върху асортиментното предлагане |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2019 |
| ISBN: 978-954-23-1762-3 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Иновативни асортиментни решения в индустрията със спортни облекла |
| Издателство: АИ Ценов, 2018 |
| ISBN: 978-954-23-1702-9 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: The retail assortment: teoretical and methodological issues and interpretations |
| Издателство: ЖДТУ, 2018 |
| ISBN: 978-966-683-511-9 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Планиране на търговския асортимент: преглед на литературата и практиката |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
| ISBN: 978-954-21-0980-8 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Решения за устойчиво развитие на асортимента на търговските предприятия |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
| ISBN: 978-954-21-0957-0 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Methodologikal aspects of retail assortment structuring |
| Издателство: ЖДТУ, 2017 |
| ISBN: 978-966-683-486-0 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Детерминиране на логистичния подход към управление на търговския асортимент |
| Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2017 |
| ISBN: 978-954-21-0945-7 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Изследване на измененията в асортиментната структура |
| Издателство: АИ Ценов, 2017 |
| ISBN: 978-954-23-1371-7 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред ритейл предлагането на биоасортимент |
| Издателство: АИ Ценов, 2017 |
| ISBN: 978-954-23-1251-2 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Advantages of the formation of a sustainable retal assortment |
| Издателство: Унив. Умань, 2017 |
| ISBN: 978-966-304-194-0 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Possibilities for the fomation of a sustainable retail assortment |
| Издателство: ЖДТУ, 2016 |
| ISBN: 978-617-7483-12-9 |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Подходи към устойчивостта на търговския асортимент |
| Издателство: АИ Ценов, 2016 |
| ISBN: 978-954-23-1185-0 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Изследване на зависимостта между ефективния търговски асортимент и категорийния мениджмънт |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016 |
| ISBN: 978-954-644-901-6 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Изследване на промените в структурата на асортимента на аграрни продукти |
| Издателство: АИ Ценов, 2016 |
| ISBN: 978-954-23-1183-6 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Детерминанти на създаването на ефективен търговски асортимент |
| Издателство: АИ Ценов, 2016 |
| ISBN: 978-954-23-1151-5 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Логистични аспекти на управление на търговския асортимент |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016 |
| ISBN: 978-954-644-900-9 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Some aspects of sustainable development of retail assortment (Накои аспекти на устойчивото развитие на търговския асортимент) |
| Издателство: Унив. Умань, 2016 |
| ISBN: 978-966-304-162-9 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Културният туризъм като конкурентно предимство на туристическата дестинация |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015 |
| ISBN: 978-954-21-0864-1 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Обосноваване структурирането на асортимента на аграрни продукти |
| Издателство: АИ Ценов, 2014 |
| ISBN: 978-954-23-1012-9 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Opportunities for retail assortment structuring (Възможности за структуриране на търговския асортимент) |
| Издание: Теоретичнi i практичнi аспекти економiки та iнтелектуальноi власностi : Збiрник наукових праць, 2014, бр.1, с.33-37 |
| Издателство: ПДТУ, 2014 |
| ISSN: 2225-6407 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Подходи към детерминиране на асортиментната политика на търговското предприятие |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013 |
| ISBN: 978-954-21-0667-8 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Регионалният туризъм - условия за развитие |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013 |
| ISBN: 978-954-21-0665-4 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Оптимизирование торгового ассортимента в условиях экономического кризиса (Оптимизиране на търговския асортимент в условия на икономическата кризиса) |
| Издателство: ДонНУ, 2013 |
| ISBN: 978-966-374-746-0 |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Теоретико-практически аспекти на оптимизирането на търговския асортимент |
| Издателство: УНСС, 2013 |
| ISBN: 978-954-644-438-7 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Effective assortment management depeds on the role of the strategic decisions (Роля на стратегическите решения в ефективния мениджмънт на асортимента) |
| Издателство: Faculty of economics Nis, 2012 |
| ISBN: 978-86-6139-061-6 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: The retail assortment:development through commodity categories (Търговският асортимент: развитие чрез стокови категории) |
| Издателство: ДонНТУ, 2012 |
| ISBN: 978-966-377-142-7 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Измерения на конкурентоспособността на туристическата дестинация |
| Издателство: УНСС, 2012 |
| ISBN: |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Study the sources of market power of retail chains (Изследване на източниците на пазарна сила на търговците) |
| Издателство: ДонНТУ, 2012 |
| ISBN: |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Аспекти на логистичното влияние върху търговския асортимент |
| Издателство: ИБИС, 2011 |
| ISBN: 978-954-9321-88-3 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Управление на развитието на търговския асортимент чрез стокови категории |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISBN: 978-954-23-0680-1 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Retail assortment, shelh and stockout management: issues and interplay (Управление на търговския асортимент, рафтовото пространство и запасите: въпроси и взаимодействия) |
| Издателство: ДонНТУ, 2011 |
| ISBN: 978-966-377-113-7 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Категорийният мениджмънт - измерения и взаимозависимости между търговския асортимент, рафтовото пространство и стоковите запаси |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISBN: 978-954-23-0592-7 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Проблеми и перспективи пред дестинация България - минало, настояще и бъдеще |
| Съавтори: Венцислав Минков, Петя Иванова |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISBN: 978-954-23-0593-4 |
| Страници: 17 |
| Заглавие на публикацията: Измерения на силата в каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
| Издателство: АИ Ценов, 2009 |
| ISBN: 978-954-23-0438-8 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Mechanisms to control the distribution activities in the conditions of a world economic crisis (Механизми за контрол на дистрибуционните дейности в условия на световна икономическа криза) |
| Издателство: Faculty of economics Nis, 2009 |
| ISBN: 978-86-85099-98-4 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Эмпирическое исследование каналов распределения болгарских переработанных и консервированных фруктов и овощей (Емпирично изследване на каналите за реализация на български преработени и консервирани плодове и зеленчуци) |
| Издателство: ДонНТУ, 2009 |
| ISBN: 978-966-377-087-1 |
| Страници: 12 |
| Заглавие на публикацията: Взаимоотношения в дистрибуционните канали на туризма: конфликти между хотелиери и туроператори |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Studing of the sources of power in international distribution channels (Изследване на източниците на сила на международните дистрибуционни канали) |
| Издателство: ДонНУ, 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: International distribution channels as a means of overcoming the economic crisis (Международните дистрибуционни канали като средство за преодоляване на икономическата криза) |
| Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2009 |
| ISBN: 978-86-85099-88-5 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Влияние на системата за физическа дистрибуция върху каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
| Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2008 |
| ISBN: 978-954-21-0371-4 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Възможности за оценяване на разходите за физическа дистрибуция на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
| Издателство: ИБИС, 2008 |
| ISBN: 978-954-9321-17-3 |
| Страници: 13 |
| Заглавие на публикацията: Търговско интегриране на България в Европейския съюз - състояние и приоритети |
| Издателство: ДонНУ, 2007 |
| ISBN: |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Търговско-икономически измерения на интегрирането на България в Европейския съюз |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISBN: 954-23-0323-8 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Европейски предизвикателства пред туристическото развитие на България |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISBN: 954-23-0316-5 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Състояние на селското стопанство на България в условията на присъединяване към Европейския съюз |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2005 |
| ISBN: 954-21-0227-5 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Структурните промени в аграрния отрасъл и евроинтеграцията |
| Издателство: АИ Ценов, 2004 |
| ISBN: 954-23-0207-X |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Промени в маркетинговата политика на съвременното предприятие от селскостопанското машиностроене |
| Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004 |
| ISBN: 954-494-609-8 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Нови моменти в маркетинговата политика на съвременното предприятие от селскостопанското машиностроене |
| Издателство: АИ Ценов, 2003 |
| ISBN: 954-23-0135-9 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Състояние, проблеми и перспективи на развитието на агромашиностроенето в България |
| Издание: Годишник на Технически университет - Варна, 2001, бр.1, с.747-752 |
| Издателство: Технически университет - Варна, 2001 |
| ISSN: 1311-896X |
| Страници: 6 |
| Тип: Учебник (28) |
| Заглавие на публикацията: Introduction to commerce (Въведение в търговията) |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2024 |
| ISBN: 978-954-23-2508-6 |
| Страници: 122 |
| Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
| Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
| ISBN: 978-954-23-2247-4 |
| Страници: 150 |
| Заглавие на публикацията: Предприемачество в застраховането |
| Съавтори: Венцислав Перков |
| Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
| ISBN: 978-954-23-2322-8 |
| Страници: 168 |
| Заглавие на публикацията: Търговски операции с интелектуална собственост |
| Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Мариела Димитрова |
| Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
| ISBN: 978-954-23-2239-9 |
| Страници: 195 |
| Заглавие на публикацията: Управление на веригата за доставки в туризма |
| Съавтори: Венцислав Перков |
| Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
| ISBN: 978-954-23-2246-7 |
| Страници: 172 |
| Заглавие на публикацията: Управление на дистрибуцията |
| Съавтори: Венцислав Перков |
| Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
| ISBN: 978-954-23-2320-4 |
| Страници: 182 |
| Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2023-4 |
| Страници: 154 |
| Заглавие на публикацията: Публични търгове и обществени поръчки |
| Съавтори: Галя Георгиева, Велчо Илийчовски |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2019-7 |
| Страници: 291 |
| Заглавие на публикацията: Стратегии на търговското предприятие |
| Съавтори: Венцислав Перков, Иван Маринов |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2104-0 |
| Страници: 190 |
| Заглавие на публикацията: Икономика на услугите |
| Съавтори: Теодора Филипова, Ася Панджерова |
| Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
| ISBN: 978-954-23-1913-9 |
| Страници: 186 |
| Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018 |
| ISBN: 978-954-23-1686-2 |
| Страници: 206 |
| Заглавие на публикацията: Организация и отчитане на търговските сделки |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Галя Георгиева, Любка Илиева, Любка Кирова |
| Издателство: АИ "Ценов", 2018 |
| ISBN: 978-954-23-1455-4 |
| Страници: 194 |
| Заглавие на публикацията: Търговски операции с интелектуална собственост |
| Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Мариела Димитрова-Гализова |
| Издателство: АИ "Ценов", 2018 |
| ISBN: 978-954-23-1546-9 |
| Страници: 196 |
| Заглавие на публикацията: Икономика на търговията |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Любка Илиева |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
| ISBN: 978-954-23-1305-2 |
| Страници: 168 |
| Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт |
| Съавтори: Любка Илиева, Венцислав Перков |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
| ISBN: 978-954-23-1456-1 |
| Страници: 148 |
| Заглавие на публикацията: "Търговско консултиране и администриране на туристическия бизнес" |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева |
| Издателство: АИ Ценов, 2016 |
| ISBN: |
| Страници: 189 |
| Заглавие на публикацията: Икономика на търговията |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Пламен Кънев |
| Издателство: АИ Ценов, 2015 |
| ISBN: 978-954-23-1059-4 |
| Страници: 278 |
| Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКО КОНСУЛТИРАНЕ И СЪПОРТ МЕНИДЖМЪНТ |
| Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Любка Илиева |
| Издателство: АИ Ценов, 2015 |
| ISBN: 978-954-23-1041-9 |
| Страници: 180 |
| Заглавие на публикацията: Организационни структури в туризма |
| Съавтори: Петя Иванова |
| Издателство: АИ Ценов, 2013 |
| ISBN: |
| Страници: 226 |
| Заглавие на публикацията: Стратегии в туризма |
| Съавтори: Марияна Божинова, Милка Томева, Петя Иванова |
| Издателство: АИ Ценов, 2013 |
| ISBN: |
| Страници: 195 |
| Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт |
| Съавтори: Марияна Божинова |
| Издателство: АИ Ценов, 2013 |
| ISBN: |
| Страници: 127 |
| Заглавие на публикацията: Икономика на търговията |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Пламен Кънев |
| Издателство: АИ Ценов, 2012 |
| ISBN: 978-954-23-0738-9 |
| Страници: 278 |
| Заглавие на публикацията: Конкурентни стратегии в туризма |
| Съавтори: Марияна Божинова, Милка Томева, Петя Иванова |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISBN: |
| Страници: 195 |
| Заглавие на публикацията: Мениджмънт на туризма |
| Съавтори: Георги Герганов, Светослав Илийчовски |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISBN: |
| Страници: 130 |
| Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт |
| Съавтори: Марияна Божинова |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISBN: |
| Страници: 122 |
| Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите |
| Съавтори: Петранка Мидова, Венцислав Минков, Венцислав Перков |
| Издателство: Фабер, 2009 |
| ISBN: 978-954-400-126-1 |
| Страници: 231 |
| Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
| Съавтори: Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Теодора Филипова |
| Издателство: Фабер, 2007 |
| ISBN: 978-954-775-824-7 |
| Страници: 304 |
| Заглавие на публикацията: Управление и нормативно регламентиране на туризма |
| Съавтори: Георги Герганов |
| Издателство: АИ Ценов, 2005 |
| ISBN: |
| Страници: 110 |
| Тип: Учебно помагало (1) |
| Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес |
| Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
| ISBN: 978-954-23-1308-3 |
| Страници: 161 |