Публикации на доц. д-р Петранка Мидова

Тип: Монография (4)
Заглавие на публикацията: Управление на търговските обекти
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0368-8
Страници: 222

Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред хотелиерското обслужване у нас
Съавтори: Венцислав Минков, Симеонка Петрова, Петя Иванова, Любка Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0355-8
Страници: 218

Заглавие на публикацията: Funkcia nakupu vyrobnych podnikov (Функция на доставката в индустриалните предприятия)
Съавтори: Светослав Илийчовски, Pavel Kita, Дучка Нацкова, Анита нацкова, Jaroslav Kita
Издателство: EKONOM, 2006
ISBN: 80-225-2129-9
Страници: 107

Заглавие на публикацията: Проблеми на бенчмаркинга при оценка на конкурентоспобността
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN:
Страници: 185

Тип: Студия (11)
Заглавие на публикацията: Изследване на факторите, влияещи върху винопроизводството в северен централен, южен централен и югоизточен район
Съавтори: Венцислав Перков, Илиян Георгиев
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2021, бр.29, с.337-368
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISSN: 1312-3815
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на публично-частните партньорства върху икономиката
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.225-264
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 40

Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България
Съавтори: Янко Коралиев, Симеонка Петрова, Любка Илиева, ИВО БАЛЕВСКИ
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.143-192
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 1312-3815
Страници: 50

Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги
Съавтори: Марияна Божинова, Симеонка Петрова, Венцислав Перков, Марияна Кътева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.177-212
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1312-3815
Страници: 36

Заглавие на публикацията: Изследване организацията на продажбите в "Болярка ВТ" АД
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.61, с.35-71
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 0861-8054
Страници: 37

Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред туристическото обслужване у нас
Съавтори: Венцислав Минков, Симеонка Петрова, Петя Иванова, Любка Илиева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.204-238
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 1312-3815
Страници: 35

Заглавие на публикацията: Проблеми на конкурентоспособността на българските екопродукти на европейския пазар
Съавтори: Стойна Цвяткова, Симеонка Петрова, ГЕРГАНА СТОЙКОВА, ИВАЙЛО ИВАНОВ
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.76-110
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISSN: 1312-3815
Страници: 35

Заглавие на публикацията: Теоретични и приложни аспекти на туристическата анимация
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.5, с.7-31
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2006
ISSN: 1312-3815
Страници: 25

Заглавие на публикацията: Проблеми на бенчмаркинга при оценка на конкурентоспособността
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN:
Страници: 40

Заглавие на публикацията: Проблеми на търговското обслужване в контекста на защита правата на потребителите
Съавтори: Дучка Нацкова, Стойна Цвяткова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.2, с.40-71
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISSN: 1312-3815
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Фактори за развитие на търговското предприемачество в България
Съавтори: Дучка Нацкова, Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.69-120
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISSN: 1312-3815
Страници: 52

Тип: Статия (26)
Заглавие на публикацията: Clustering EU Countries—The Relationship Between Circular Economy, Resource Efficiency and Sustainable Development
Съавтори: Венцислав Перков, Viktor Koval
Издателство: Springer, 2022
ISBN: 978-3-031-23463-7
Страници: 16

Заглавие на публикацията: RESEARCH ON WINE PRODUCERS IN NORTH CENTRAL REGION OF BULGARIA (ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВИНОПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ В СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН РЕГИОН НА БЪЛГАРИЯ)
Съавтори: Илиян Георгиев
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2020, бр.1, с.543-548
Издателство: Trakia University, 2020
ISSN: 1313-7069
Страници: 6

Заглавие на публикацията: RESEARCH ON WINE PRODUCERS IN SOUTH CENTRAL REGION OF BULGARIA (Изследване на винопроизводителите в Южен централен регион на България)
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2020, бр.1, с.564-569
Издателство: Trakia University, 2020
ISSN: 1313-7069
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Състояние на лозарството и винопроизводството в България - национални и регионални измерения
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2020, бр.15, с.54-58
Издателство: УНСС, 2020
ISSN: 1314-0930
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Отчитане на взаимовръзката между бюджета на продажбите и бюджета за опазване и възстановяване на околната среда
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2019, бр.4, с.88-94
Издателство: Лесотехнически университет, 2019
ISSN: 1311-4506
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на корпоративния имидж върху управлението на човешките ресурси
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2015, бр.10, с.120-124
Издателство: УНСС, 2015
ISSN: 1314-0930
Страници: 5

Заглавие на публикацията: EFFECT OF THE AGE AND GENDER FEATURES OF TOURISTS ON ANIMATION BUSINESS (Влияние на възрастовите и половите особености на туристите в анимационната дейност )
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2014, бр.9, с.196-198
Издателство: УНСС, 2014
ISSN: 1314-0930
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на ПЧП върху икономиката
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова
Издание: Диалог, 2011, бр.тематичен-октомври, с.119-134
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1311-9206
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България
Съавтори: Любка Илиева, Янко Коралиев, Симеонка Петрова, ИВО БАЛЕВСКИ
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.69-83
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 1311-9206
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги в България
Съавтори: Марияна Божинова, Симеонка Петрова, Венцислав Перков, Марияна Кътева
Издание: Диалог, 2009, бр.3, с.122-136
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1311-9206
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Двустранната релация “лоялност на клиентите – устойчиво развитие на компанията”
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2007, бр.3-4, с.397-401
Издателство: Лесотехнически университет, 2007
ISSN: 1311-4506
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Рекрутинг на персонала в търговските обекти
Издание: Бизнес посоки, 2007, бр.2, с.32-36
Издателство: Бургаски свободен унив., 2007
ISSN: 1312-6016
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Кредитната кооперация като алтернативна форма за финансиране на агробизнеса
Издание: Народностопански архив, 2006, бр.3, с.38-43
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISSN: 0323-9004
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Някой проблеми на създаването и развитието на бренда
Издание: Бизнес управление, 2006, бр.1, с.49-60
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISSN: 0861-6604
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Приложение на бенчмаркинга при измерване конкурентоспособността на предприятието
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2006, бр.1, с.14-16
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2006
ISSN:
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Ролята на кетъринга в ресторантьорския бизнес
Издание: Туристически мениджмънт & развитие, 2006, бр.4, с.24-25
Издателство: Мисъл, 2006
ISSN: 1312-7306
Страници: 2

Заглавие на публикацията: Търговският обмен на България с Балканските страни – анализи и перспективи
Издание: Икономически алтернативи, 2006, бр.6, с.101-110
Издателство: УНСС, 2006
ISSN: 1312-5281
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Проблеми на защита правата на потребителите като един от социалните аспекти на устойчивото развитие
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2004, бр.1-2, с.179-183
Издателство: Лесотехнически университет, 2004
ISSN: 1311-4506
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Стратегии за повишаване конкурентоспобността на птицевъдното предприятие
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2004, бр.5, с.8-11
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2004
ISSN:
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Direct foreign investment as an index of economy globalization (Преките чуждестранни инвестиции като показател за глобализацията на икономиката)
Издание: Ekonomske teme, 2003, бр.2, с.147-153
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2003
ISSN: 0353-8648
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Насоки за подобряване маркетинга на птицевъдната продукция
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2003, бр.6, с.19-22
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2003
ISSN:
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Application of Auction as a technique for fair and transparent privatization (Приложение на търговете като техника за приватизация)
Издание: Ekonomske teme, 2002, бр.1-2, с.141-150
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2002
ISSN: 0353-8648
Страници: 10

Заглавие на публикацията: България на световния пазар на птиче месо
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2002, бр.1, с.20-22
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2002
ISSN:
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Икономически проблеми на производството и търговията с птицевъдна продукция у нас
Издание: Народностопански архив, 2001, бр.3, с.59-64
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISSN: 0323-9004
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Канали за реализация на птичето месо и яйцата
Издание: Икономика и управление на селското стопанство, 2001, бр.1, с.35-38
Издателство: Селскостопанска академия, 2001
ISSN: 0205-3845
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Финансов лизинг: отчетно-информационни проблеми
Съавтори: Цветан Цветков
Издание: Банки Инвестиции Пари, 2000, бр.3, с.32-37
Издателство: БИП 1993, 2000
ISSN: 1311-7947
Страници: 6

Тип: Доклад (38)
Заглавие на публикацията: INNOVATIVE APPROACHES TO PERSONNEL MANAGEMENT (ИНОВАЦИОННИ ПОДХОДИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА)
Издателство: Поліський національний університет, 2023
ISBN: 978-617-8223-41-0
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Фрагментарно изследване на пазара на тютюн и тютюневи изделия в България
Издателство: Икономически университет - Варна, 2023
ISBN: 978-954-21-1160-3
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Пазарът на текстилни изделия - кръгова икономика и ресурсно влияние
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2249-8
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Търговията на България с трети страни - анализи и тенденции
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISBN: 978-954-23-2069-2
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Състояние и тендеции на пазара на месо в България
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISBN: 978-954-23-2005-0
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Теоретико-приложни аспекти на мърчандайзинга в българската търговска практика
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020
ISBN: 978-954-23-1815-6
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Пазарът на слънчогледово олио - анализи и перспективи
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2019
ISBN: 978-954-23-1762-3
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Управление на корпоративния имидж на търговското предприятие
Издателство: АИ Ценов, 2018
ISBN: 978-954-23-1702-9
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Пазарът на птиче месо - състояние и преспективи
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018
ISBN: 978-954-21-0980-8
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Актуални проблеми на мърчандайзинга като подход за управлението на търговските обекти
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1375-5
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Структурни и технологични аспекти на иновационния мениджмънт
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1371-7
Страници: 7

Заглавие на публикацията: FEATURES OF THE BEHAVIOUR OF BULGARIAN CONSUMERS (Особености на поведението на българските потребители)
Издателство: ЖДТУ, 2016
ISBN: 978-617-7483-12-9
Страници: 2

Заглавие на публикацията: Проблеми при формиране на бюджета по продажбите
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016
ISBN: 978-954-644-901-6
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Проблеми при организация на интернет продажбите
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1150-8
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Критерии за оценка на иновационните идеи в аграрното предприятие
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN: 978-954-23-1012-9
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Възможности за изследване иновационния потенциал на търговското предприятие
Издателство: УНСС, 2013
ISBN: 978-954-644-438-7
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Социални аспекти на иновациите в туризма
Издателство: УНСС, 2012
ISBN:
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Клъстерите като организационна структура - фактор за повишаване на конкурентоспособността
Издателство: ГорексПрес, 2012
ISBN: 978-954-616-221-2
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Социалната отговорност – ключов фактор за успеха на бизнеса
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0680-1
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Приложение на бенчмаркинга при разрешаване на проблемите на релацията “университетска наука-практика”
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0442-5
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Търговията с пчелен мед – състояние, проблеми и перспективи
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0438-8
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Роля на анимацията в селския туризъм
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009
ISBN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Формирането на корпоративна култура – важен момент от управлението на персонала в търговията
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2008
ISBN: 978-954-21-0371-4
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Приложение на стратегията “Управление на взаимоотношенията с клиентите” в търговските обекти
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0372-5
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Проблеми на конкурентоспособността на българските традиционни продукти на европейския пазар
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2007
ISBN: 978-954-855-9
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Аспекти на адаптацията и мотивацията на персонала в търговията
Издателство: Бургаски свободен унив., 2007
ISBN: 978-954-9370-52-2
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Възможности за измерване на икономическата свобода в страните от обединена Европа
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0323-8
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Ролята на връзките с обществеността в туризма
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0316-5
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Приложение на бенчмаркинга при оценка на конкурентоспособността на селскостопанското предприятие
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISBN: 954-23-0207-X
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Trade and economic relations between Bulgaria and Ukraina – state and perspectives (Търговските и икономически взаимоотношения между България и Украйна - състояние и перспективи)
Издателство: ДонНУ, 2004
ISBN:
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Характеристика и приложение на бенчмаркинга като пазарно повединие
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004
ISBN: 954-494-619-5
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Стратегии за навлизане в интернационална бизнес среда
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISBN: 954-23-0193-6
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Изисквания към директната реклама като елемент на маркетинговия комуникационен микс
Издателство: Бургаски свободен унив., 2004
ISBN: 954-9370-04-6
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Особености на търговското обслужване в хипермаркетите и търговските вериги
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2003
ISBN: 954-21-0196-1
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Ролята на мърчандайзинга и семплинга за успеха на бизнеса
Издателство: Scientific and Technical Unions - Varna, 2003
ISBN: 954-90919-5-3
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Ролята на брендинга за повишаване конкурентоспособността на предприятието
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISBN: 954-23-0136-7
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Някои проблеми, свързани със защита на потребителите
Издателство: АИ Ценов, 2000
ISBN: 954-23-0009-3
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Лозаро-винарска кооперация "Гъмза", гр. Сухиндол - възникване и дейност
Издателство: АИ Ценов, 1998
ISBN:
Страници: 8

Тип: Учебник (33)
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков
Издателство: АИ "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2247-4
Страници: 150

Заглавие на публикацията: Разходи, себестойност, цени
Съавтори: Галя Георгиева
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022
ISBN: 978-954-23-2240-5
Страници: 218

Заглавие на публикацията: Въведение в търговията
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021
ISBN: 978-954-23-2023-4
Страници: 154

Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите
Съавтори: Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2100-2
Страници: 184

Заглавие на публикацията: Стокова политика и реклама
Съавтори: Теодора Филипова, Иван Маринов, Мария Станимирова, Мариела Димитрова
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2021-0
Страници: 154

Заглавие на публикацията: Търговски комуникации
Съавтори: Венцислав Минков, Иван Маринов
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021
ISBN: 978-954-23-2014-2
Страници: 204

Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018
ISBN: 978-954-23-1686-2
Страници: 206

Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на търговския бизнес
Съавтори: Любка Илиева, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1543-8
Страници: 150

Заглавие на публикацията: Реинженеринг на търговската дейност
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1544-5
Страници: 197

Заглавие на публикацията: Търговска политика
Съавтори: Любка Илиева
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1306-9
Страници: 148

Заглавие на публикацията: Търговски комуникации
Съавтори: Венцислав Минков, Любка Илиева
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1547-6
Страници: 222

Заглавие на публикацията: Търговско кредитиране
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1307-6
Страници: 184

Заглавие на публикацията: Управление на иновациите
Съавтори: Любка Илиева
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1542-1
Страници: 152

Заглавие на публикацията: "Търговско консултиране и администриране на туристическия бизнес"
Съавтори: Светослав Илийчовски, Симеонка Петрова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN:
Страници: 189

Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКИ КОМУНИКАЦИИ
Съавтори: Венцислав Минков, Любка Илиева
Издателство: Фабер, 2015
ISBN: 978-954-775-966-4
Страници: 378

Заглавие на публикацията: Организация и технология на туристическото обслужване
Съавтори: Любка Илиева
Издателство: Фабер, 2015
ISBN: 978-619-00-0187-4
Страници: 200

Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКО КОНСУЛТИРАНЕ И СЪПОРТ МЕНИДЖМЪНТ
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Симеонка Петрова, Венцислав Перков, Любка Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN: 978-954-23-1041-9
Страници: 180

Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на туристическия бизнес
Съавтори: Марияна Божинова
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN: 978-954-23-0958-1
Страници: 150

Заглавие на публикацията: Организация и технология на туристическото обслужване
Съавтори: Любка Илиева
Издателство: Фабер, 2014
ISBN: 978-619-00-0049-5
Страници: 226

Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите
Съавтори: Венцислав Перков
Издателство: Фабер, 2013
ISBN: 978-954-400-950-2
Страници: 232

Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на търговския бизнес
Съавтори: Марияна Божинова
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN:
Страници: 150

Заглавие на публикацията: Реинженеринг на търговската дейност
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN:
Страници: 208

Заглавие на публикацията: Управление на иновациите в туризма
Съавтори: Любка Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN:
Страници: 168

Заглавие на публикацията: Търговски комуникации
Съавтори: Венцислав Минков
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN: 978-954-775-966-4
Страници: 378

Заглавие на публикацията: Търговско кредитиране
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN:
Страници: 205

Заглавие на публикацията: Инвентаризация
Съавтори: Венцислав Минков, Стефан Тодоров
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 954-23-0186-3
Страници: 222

Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите
Съавтори: Венцислав Минков, Симеонка Петрова, Венцислав Перков
Издателство: Фабер, 2009
ISBN: 978-954-400-126-1
Страници: 231

Заглавие на публикацията: Търговска политика
Съавтори: Венцислав Минков, Стойна Цвяткова, Марияна Божинова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-775-933-6
Страници: 279

Заглавие на публикацията: Търговско посредничество и комуникации
Съавтори: Венцислав Минков, Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISBN:
Страници: 225

Заглавие на публикацията: Въведение в търговията
Съавтори: Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Симеонка Петрова
Издателство: Фабер, 2007
ISBN: 978-954-775-824-7
Страници: 304

Заглавие на публикацията: Квалитология
Съавтори: Стойна Цвяткова
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0342-8
Страници: 388

Заглавие на публикацията: Търговска политика
Съавтори: Венцислав Минков, Стойна Цвяткова, Марияна Божинова
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN: 954-23-0226-6
Страници: 257

Заглавие на публикацията: Търговско представителство и посредничество
Съавтори: Марияна Божинова, Дучка Нацкова, Светослав Илийчовски
Издателство: Абагар, 1999
ISBN:
Страници: 215

Тип: Учебно помагало (2)
Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1308-3
Страници: 161

Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите
Съавтори: Венцислав Перков
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1660-2
Страници: 211