За контакти
Публикации на доц. д-р Петранка Мидова
Тип: Монография (4) |
Заглавие на публикацията: Управление на търговските обекти |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0368-8 |
Страници: 222 |
Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред хотелиерското обслужване у нас |
Съавтори: Венцислав Минков, Симеонка Петрова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0355-8 |
Страници: 218 |
Заглавие на публикацията: Funkcia nakupu vyrobnych podnikov (Функция на доставката в индустриалните предприятия) |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Pavel Kita, Дучка Нацкова, Анита нацкова, Jaroslav Kita |
Издателство: EKONOM, 2006 |
ISBN: 80-225-2129-9 |
Страници: 107 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на бенчмаркинга при оценка на конкурентоспобността |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: |
Страници: 185 |
Тип: Студия (11) |
Заглавие на публикацията: Изследване на факторите, влияещи върху винопроизводството в северен централен, южен централен и югоизточен район |
Съавтори: Венцислав Перков, Илиян Георгиев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2021, бр.29, с.337-368 |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на публично-частните партньорства върху икономиката |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.225-264 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 40 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
Съавтори: Янко Коралиев, Симеонка Петрова, Любка Илиева, ИВО БАЛЕВСКИ |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.143-192 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 50 |
Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги |
Съавтори: Марияна Божинова, Симеонка Петрова, Венцислав Перков, Марияна Кътева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.177-212 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 36 |
Заглавие на публикацията: Изследване организацията на продажбите в "Болярка ВТ" АД |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.61, с.35-71 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 37 |
Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред туристическото обслужване у нас |
Съавтори: Венцислав Минков, Симеонка Петрова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.204-238 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на конкурентоспособността на българските екопродукти на европейския пазар |
Съавтори: Стойна Цвяткова, Симеонка Петрова, ГЕРГАНА СТОЙКОВА, ИВАЙЛО ИВАНОВ |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.76-110 |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Теоретични и приложни аспекти на туристическата анимация |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.5, с.7-31 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2006 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 25 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на бенчмаркинга при оценка на конкурентоспособността |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: |
Страници: 40 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на търговското обслужване в контекста на защита правата на потребителите |
Съавтори: Дучка Нацкова, Стойна Цвяткова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.2, с.40-71 |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Фактори за развитие на търговското предприемачество в България |
Съавтори: Дучка Нацкова, Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.69-120 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 52 |
Тип: Статия (26) |
Заглавие на публикацията: Clustering EU Countries—The Relationship Between Circular Economy, Resource Efficiency and Sustainable Development |
Съавтори: Венцислав Перков, Viktor Koval |
Издателство: Springer, 2022 |
ISBN: 978-3-031-23463-7 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: RESEARCH ON WINE PRODUCERS IN NORTH CENTRAL REGION OF BULGARIA (ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВИНОПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ В СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН РЕГИОН НА БЪЛГАРИЯ) |
Съавтори: Илиян Георгиев |
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2020, бр.1, с.543-548 |
Издателство: Trakia University, 2020 |
ISSN: 1313-7069 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: RESEARCH ON WINE PRODUCERS IN SOUTH CENTRAL REGION OF BULGARIA (Изследване на винопроизводителите в Южен централен регион на България) |
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2020, бр.1, с.564-569 |
Издателство: Trakia University, 2020 |
ISSN: 1313-7069 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Състояние на лозарството и винопроизводството в България - национални и регионални измерения |
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2020, бр.15, с.54-58 |
Издателство: УНСС, 2020 |
ISSN: 1314-0930 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Отчитане на взаимовръзката между бюджета на продажбите и бюджета за опазване и възстановяване на околната среда |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2019, бр.4, с.88-94 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2019 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на корпоративния имидж върху управлението на човешките ресурси |
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2015, бр.10, с.120-124 |
Издателство: УНСС, 2015 |
ISSN: 1314-0930 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: EFFECT OF THE AGE AND GENDER FEATURES OF TOURISTS ON ANIMATION BUSINESS (Влияние на възрастовите и половите особености на туристите в анимационната дейност ) |
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2014, бр.9, с.196-198 |
Издателство: УНСС, 2014 |
ISSN: 1314-0930 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на ПЧП върху икономиката |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова |
Издание: Диалог, 2011, бр.тематичен-октомври, с.119-134 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
Съавтори: Любка Илиева, Янко Коралиев, Симеонка Петрова, ИВО БАЛЕВСКИ |
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.69-83 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги в България |
Съавтори: Марияна Божинова, Симеонка Петрова, Венцислав Перков, Марияна Кътева |
Издание: Диалог, 2009, бр.3, с.122-136 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Двустранната релация “лоялност на клиентите – устойчиво развитие на компанията” |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2007, бр.3-4, с.397-401 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2007 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Рекрутинг на персонала в търговските обекти |
Издание: Бизнес посоки, 2007, бр.2, с.32-36 |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2007 |
ISSN: 1312-6016 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Кредитната кооперация като алтернативна форма за финансиране на агробизнеса |
Издание: Народностопански архив, 2006, бр.3, с.38-43 |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Някой проблеми на създаването и развитието на бренда |
Издание: Бизнес управление, 2006, бр.1, с.49-60 |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Приложение на бенчмаркинга при измерване конкурентоспособността на предприятието |
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2006, бр.1, с.14-16 |
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2006 |
ISSN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Ролята на кетъринга в ресторантьорския бизнес |
Издание: Туристически мениджмънт & развитие, 2006, бр.4, с.24-25 |
Издателство: Мисъл, 2006 |
ISSN: 1312-7306 |
Страници: 2 |
Заглавие на публикацията: Търговският обмен на България с Балканските страни – анализи и перспективи |
Издание: Икономически алтернативи, 2006, бр.6, с.101-110 |
Издателство: УНСС, 2006 |
ISSN: 1312-5281 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на защита правата на потребителите като един от социалните аспекти на устойчивото развитие |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2004, бр.1-2, с.179-183 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2004 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за повишаване конкурентоспобността на птицевъдното предприятие |
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2004, бр.5, с.8-11 |
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2004 |
ISSN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Direct foreign investment as an index of economy globalization (Преките чуждестранни инвестиции като показател за глобализацията на икономиката) |
Издание: Ekonomske teme, 2003, бр.2, с.147-153 |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2003 |
ISSN: 0353-8648 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Насоки за подобряване маркетинга на птицевъдната продукция |
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2003, бр.6, с.19-22 |
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2003 |
ISSN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Application of Auction as a technique for fair and transparent privatization (Приложение на търговете като техника за приватизация) |
Издание: Ekonomske teme, 2002, бр.1-2, с.141-150 |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2002 |
ISSN: 0353-8648 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: България на световния пазар на птиче месо |
Издание: Птицевъдство. Списание на Съюза на птицевъдите в България, 2002, бр.1, с.20-22 |
Издателство: Съюз на птицевъдите в България, 2002 |
ISSN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Икономически проблеми на производството и търговията с птицевъдна продукция у нас |
Издание: Народностопански архив, 2001, бр.3, с.59-64 |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Канали за реализация на птичето месо и яйцата |
Издание: Икономика и управление на селското стопанство, 2001, бр.1, с.35-38 |
Издателство: Селскостопанска академия, 2001 |
ISSN: 0205-3845 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Финансов лизинг: отчетно-информационни проблеми |
Съавтори: Цветан Цветков |
Издание: Банки Инвестиции Пари, 2000, бр.3, с.32-37 |
Издателство: БИП 1993, 2000 |
ISSN: 1311-7947 |
Страници: 6 |
Тип: Доклад (41) |
Заглавие на публикацията: ASPECTS OF APPLICATION OF THE LIKERT SCALE IN THE TRADE PRACTICE (ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ НА СКАЛАТА НА ЛИКЪРТ В ТЪРГОВСКАТА ПРАКТИКА ) |
Издателство: Поліський національний університет, 2024 |
ISBN: 978-617-520-987-5 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Възможности за намаляване/елиминиране на рисковете, възникващи при изпълнение на търговските сделки |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2512-3 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Пазарът на соя в контекста на политиката за устойчиво развитие на селските райони в България |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2491-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: INNOVATIVE APPROACHES TO PERSONNEL MANAGEMENT (ИНОВАЦИОННИ ПОДХОДИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА) |
Издателство: Поліський національний університет, 2023 |
ISBN: 978-617-8223-41-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Фрагментарно изследване на пазара на тютюн и тютюневи изделия в България |
Издателство: Икономически университет - Варна, 2023 |
ISBN: 978-954-21-1160-3 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Пазарът на текстилни изделия - кръгова икономика и ресурсно влияние |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2249-8 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Търговията на България с трети страни - анализи и тенденции |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2069-2 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Състояние и тендеции на пазара на месо в България |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2005-0 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Теоретико-приложни аспекти на мърчандайзинга в българската търговска практика |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
ISBN: 978-954-23-1815-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Пазарът на слънчогледово олио - анализи и перспективи |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2019 |
ISBN: 978-954-23-1762-3 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Управление на корпоративния имидж на търговското предприятие |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1702-9 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Пазарът на птиче месо - състояние и преспективи |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
ISBN: 978-954-21-0980-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Актуални проблеми на мърчандайзинга като подход за управлението на търговските обекти |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1375-5 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Структурни и технологични аспекти на иновационния мениджмънт |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1371-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: FEATURES OF THE BEHAVIOUR OF BULGARIAN CONSUMERS (Особености на поведението на българските потребители) |
Издателство: ЖДТУ, 2016 |
ISBN: 978-617-7483-12-9 |
Страници: 2 |
Заглавие на публикацията: Проблеми при формиране на бюджета по продажбите |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016 |
ISBN: 978-954-644-901-6 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Проблеми при организация на интернет продажбите |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1150-8 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Критерии за оценка на иновационните идеи в аграрното предприятие |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1012-9 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Възможности за изследване иновационния потенциал на търговското предприятие |
Издателство: УНСС, 2013 |
ISBN: 978-954-644-438-7 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Социални аспекти на иновациите в туризма |
Издателство: УНСС, 2012 |
ISBN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Клъстерите като организационна структура - фактор за повишаване на конкурентоспособността |
Издателство: ГорексПрес, 2012 |
ISBN: 978-954-616-221-2 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Социалната отговорност – ключов фактор за успеха на бизнеса |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0680-1 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Приложение на бенчмаркинга при разрешаване на проблемите на релацията “университетска наука-практика” |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0442-5 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Търговията с пчелен мед – състояние, проблеми и перспективи |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0438-8 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Роля на анимацията в селския туризъм |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
ISBN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Формирането на корпоративна култура – важен момент от управлението на персонала в търговията |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: 978-954-21-0371-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Приложение на стратегията “Управление на взаимоотношенията с клиентите” в търговските обекти |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0372-5 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на конкурентоспособността на българските традиционни продукти на европейския пазар |
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2007 |
ISBN: 978-954-855-9 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Аспекти на адаптацията и мотивацията на персонала в търговията |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2007 |
ISBN: 978-954-9370-52-2 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Възможности за измерване на икономическата свобода в страните от обединена Европа |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0323-8 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Ролята на връзките с обществеността в туризма |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0316-5 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Приложение на бенчмаркинга при оценка на конкурентоспособността на селскостопанското предприятие |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0207-X |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Trade and economic relations between Bulgaria and Ukraina – state and perspectives (Търговските и икономически взаимоотношения между България и Украйна - състояние и перспективи) |
Издателство: ДонНУ, 2004 |
ISBN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Характеристика и приложение на бенчмаркинга като пазарно повединие |
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004 |
ISBN: 954-494-619-5 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за навлизане в интернационална бизнес среда |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0193-6 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Изисквания към директната реклама като елемент на маркетинговия комуникационен микс |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2004 |
ISBN: 954-9370-04-6 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Особености на търговското обслужване в хипермаркетите и търговските вериги |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2003 |
ISBN: 954-21-0196-1 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Ролята на мърчандайзинга и семплинга за успеха на бизнеса |
Издателство: Scientific and Technical Unions - Varna, 2003 |
ISBN: 954-90919-5-3 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Ролята на брендинга за повишаване конкурентоспособността на предприятието |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0136-7 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Някои проблеми, свързани със защита на потребителите |
Издателство: АИ Ценов, 2000 |
ISBN: 954-23-0009-3 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Лозаро-винарска кооперация "Гъмза", гр. Сухиндол - възникване и дейност |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Тип: Учебник (35) |
Заглавие на публикацията: Price and pricing (Цена и ценообразуване) |
Съавтори: Сергей Найденов |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2024 |
ISBN: 978-954-23-2524-6 |
Страници: 158 |
Заглавие на публикацията: Introduction to commerce (Въведение в търговията) |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Симеонка Петрова, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2024 |
ISBN: 978-954-23-2508-6 |
Страници: 122 |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков |
Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2247-4 |
Страници: 150 |
Заглавие на публикацията: Разходи, себестойност, цени |
Съавтори: Галя Георгиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2240-5 |
Страници: 218 |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
ISBN: 978-954-23-2023-4 |
Страници: 154 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите |
Съавтори: Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2100-2 |
Страници: 184 |
Заглавие на публикацията: Стокова политика и реклама |
Съавтори: Теодора Филипова, Иван Маринов, Мария Станимирова, Мариела Димитрова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2021-0 |
Страници: 154 |
Заглавие на публикацията: Търговски комуникации |
Съавтори: Венцислав Минков, Иван Маринов |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
ISBN: 978-954-23-2014-2 |
Страници: 204 |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес |
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1686-2 |
Страници: 206 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на търговския бизнес |
Съавтори: Любка Илиева, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1543-8 |
Страници: 150 |
Заглавие на публикацията: Реинженеринг на търговската дейност |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1544-5 |
Страници: 197 |
Заглавие на публикацията: Търговска политика |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1306-9 |
Страници: 148 |
Заглавие на публикацията: Търговски комуникации |
Съавтори: Венцислав Минков, Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1547-6 |
Страници: 222 |
Заглавие на публикацията: Търговско кредитиране |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1307-6 |
Страници: 184 |
Заглавие на публикацията: Управление на иновациите |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1542-1 |
Страници: 152 |
Заглавие на публикацията: "Търговско консултиране и администриране на туристическия бизнес" |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Симеонка Петрова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 189 |
Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКИ КОМУНИКАЦИИ |
Съавтори: Венцислав Минков, Любка Илиева |
Издателство: Фабер, 2015 |
ISBN: 978-954-775-966-4 |
Страници: 378 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на туристическото обслужване |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Фабер, 2015 |
ISBN: 978-619-00-0187-4 |
Страници: 200 |
Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКО КОНСУЛТИРАНЕ И СЪПОРТ МЕНИДЖМЪНТ |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Симеонка Петрова, Венцислав Перков, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1041-9 |
Страници: 180 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на туристическия бизнес |
Съавтори: Марияна Божинова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-0958-1 |
Страници: 150 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на туристическото обслужване |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Фабер, 2014 |
ISBN: 978-619-00-0049-5 |
Страници: 226 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите |
Съавтори: Венцислав Перков |
Издателство: Фабер, 2013 |
ISBN: 978-954-400-950-2 |
Страници: 232 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на търговския бизнес |
Съавтори: Марияна Божинова |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 150 |
Заглавие на публикацията: Реинженеринг на търговската дейност |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 208 |
Заглавие на публикацията: Управление на иновациите в туризма |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 168 |
Заглавие на публикацията: Търговски комуникации |
Съавтори: Венцислав Минков |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-775-966-4 |
Страници: 378 |
Заглавие на публикацията: Търговско кредитиране |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 205 |
Заглавие на публикацията: Инвентаризация |
Съавтори: Венцислав Минков, Стефан Тодоров |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 954-23-0186-3 |
Страници: 222 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите |
Съавтори: Венцислав Минков, Симеонка Петрова, Венцислав Перков |
Издателство: Фабер, 2009 |
ISBN: 978-954-400-126-1 |
Страници: 231 |
Заглавие на публикацията: Търговска политика |
Съавтори: Венцислав Минков, Стойна Цвяткова, Марияна Божинова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-775-933-6 |
Страници: 279 |
Заглавие на публикацията: Търговско посредничество и комуникации |
Съавтори: Венцислав Минков, Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 225 |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
Съавтори: Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Симеонка Петрова |
Издателство: Фабер, 2007 |
ISBN: 978-954-775-824-7 |
Страници: 304 |
Заглавие на публикацията: Квалитология |
Съавтори: Стойна Цвяткова |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0342-8 |
Страници: 388 |
Заглавие на публикацията: Търговска политика |
Съавтори: Венцислав Минков, Стойна Цвяткова, Марияна Божинова |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: 954-23-0226-6 |
Страници: 257 |
Заглавие на публикацията: Търговско представителство и посредничество |
Съавтори: Марияна Божинова, Дучка Нацкова, Светослав Илийчовски |
Издателство: Абагар, 1999 |
ISBN: |
Страници: 215 |
Тип: Учебно помагало (2) |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес |
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1308-3 |
Страници: 161 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите |
Съавтори: Венцислав Перков |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1660-2 |
Страници: 211 |