За контакти
Публикации на доц. д-р Любка Илиева
Тип: Монография (7) |
Заглавие на публикацията: Повишаване конкурентоспособността на туристическия сектор в България чрез внедряване на иновации |
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева, Любомира Тодорова, Павлин Павлов, Йоана Константинова, Василена Кръстанова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2521-5 |
Страници: 164 |
Заглавие на публикацията: Role of technological innovation for sustainable management of tourism organizations (Роля на технологичните иновации за устойчиво управление на туристическите организации) |
Съавтори: Любка Илиева, Любомира Тодорова |
Издателство: IOP Publishing Ltd, 2023 |
ISBN: |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Innovative Solutions Through Digitalization of the Tourism Business as a Result of the COVID-19 Pandemic (Иновативни решения чрез дигитализация на туристическия бизнес в резултат на пандемията COVID-19) |
Съавтори: Любка Илиева, Любомира Тодорова, Сиана Спасова, Юлия Проценко, Светлана Чумикова |
Издателство: Springer, 2022 |
ISBN: 978-3-031-04288-1 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: A STUDY OF THE IMPACT OF COVID-19 ON TOURISM DEMAND (ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА COVID-19 ВЪРХУ ТЪРСЕНЕТО В ТУРИЗМА) |
Съавтори: Любка Илиева, Марияна Божинова, Любомира Тодорова |
Издателство: SGEM International Multidisciplinary Scientific GeoConference, 2021 |
ISBN: 978-619-7603-28-6 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Изследване на възможностите за управление на качеството в туристическия бизнес |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2019 |
ISBN: 978-954-23-1750-0 |
Страници: 162 |
Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред хотелиерското обслужване у нас |
Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Симеонка Петрова, Петя Иванова |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0355-8 |
Страници: 218 |
Заглавие на публикацията: Хотелиерският бизнес в България в следприватизационния период |
Съавтори: Венцислав Минков, Марияна Божинова, Петя Иванова, Любка Илиева, Цветан Тончев |
Издание: Библиотека Стопански свят, 2005, бр.73, с.105-111 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 7 |
Тип: Студия (10) |
Заглавие на публикацията: Иновациите - фактор за конкурентоспособен туризъм в България |
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева, Любомира Тодорова, Павлин Павлов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2025, бр.33, с.7-44 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2025 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 38 |
Заглавие на публикацията: РАЗВИТИЕ НА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ ПОСРЕДСТВОМ ИКОНОМИКАТА НА ПРЕЖИВЯВАНИЯТА |
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева, Кристина Шопова, Невена Ляскова-Великова, Василена Кръстанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2023, бр.31, с.70-100 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2023 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Състояние и възможности за развитие на българския туризъм в условията на COVID-19 |
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева, Любомира Тодорова, Павлин Павлов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.183-213 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Преимущества за туристическите предприятия от сертифицирането им по ISO 9001 |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.338-369 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Усъвършенстване на обучението по търговия и туризъм чрез прилагане на информационни и комуникационни технологии |
Съавтори: Любка Илиева, Венцислав Перков, Пламен Кънев, Милен Сакакушев, Марияна Матева, Наталия Николова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2017, бр.24, с.374-402 |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
Съавтори: Янко Коралиев, Петранка Мидова, Симеонка Петрова, Любка Илиева, ИВО БАЛЕВСКИ |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.143-192 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 50 |
Заглавие на публикацията: Възможности за иновиране в дейността на туристическото предприятие |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.2, с.84-99 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1313-6542 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред туристическото обслужване у нас |
Съавтори: Венцислав Минков, Симеонка Петрова, Петранка Мидова, Петя Иванова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.204-238 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Изследване състоянието на хотелиерския бизнес в България в следприватизационния период |
Съавтори: Венцислав Минков, Петя Иванова, Марияна Божинова, Любка Илиева, Цветан Тончев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.3, с.173-212 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2005 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 40 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на търговското обслужване в контекста на защита правата на потребителите |
Съавтори: Дучка Нацкова, Стойна Цвяткова, Петранка Мидова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.2, с.40-71 |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Тип: Статия (22) |
Заглавие на публикацията: MEASURING THE INNOVATION ACTIVITY OF THE TOURISM BUSINESSES IN BULGARIA (ИЗМЕРВАНЕ НА ИНОВАЦИОННАТА АКТИВНОСТ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ) |
Съавтори: Любка Илиева, Марияна Божинова, Любомира Тодорова, Павлин Павлов |
Издание: Бизнес управление, 2025, бр.35/1, с.87-101 |
Издателство: АИ Ценов, 2025 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Festivals: an Opportunity for Sustainable Development of Tourism Regions (Фестивалите: възможност за устойчиво развитие на туристическите региони) |
Съавтори: Любка Илиева, Любомира Тодорова, Марияна Божинова, Марин Маринов, Танер Исмаилов, Сиана Спасова |
Издание: Revista de Gestao Social e Ambiental (Environmental and Social Management Journal), 2024, бр.18/11, с.1-15 |
Издателство: Б. и., 2024 |
ISSN: 1981-982X |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Implementing Innovations That Provide Sustainable Solutions in the Tourism Sector (Внедряване на иновации, които предоставят устойчиви решения в туристическия сектор) |
Съавтори: Любка Илиева, Любомира Тодорова, Танер Исмаилов, Марин Маринов |
Издание: Revista de Gestao Social e Ambiental (Environmental and Social Management Journal), 2024, бр.18/11, с.1-16 |
Издателство: Б. и., 2024 |
ISSN: 1981-982X |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Possible Directions for Innovations in Tourism (Възможни насоки за иновации в туризма) |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Association of Economists and Managers of the Balkans– UdEkoM Balkan, 2024 |
ISBN: 978-86-80194-78-3 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Impact of the priorities in the European environmental policy on the development of the tourist ecosystem (Влияние на приоритетите в европейската екологична политика върху развитието на туристическата екосистема) |
Съавтори: Любка Илиева, Любомира Тодорова, Танер Исмаилов |
Издание: BIO Web of Conferences : Journal, 2024, бр.114, с.1-13 |
Издателство: EDP Sciences - Web of Conferences, 2024 |
ISSN: 2261-2424 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Application of technological innovations in the tourism industry (Приложение на технологичните иновации в туристическата индустрия) |
Съавтори: Любка Илиева, Любомира Тодорова, Мариана Петрова |
Издание: BIO Web of Conferences : Journal, 2023, бр.408, с.1-13 |
Издателство: EDP Sciences - Web of Conferences, 2023 |
ISSN: 2261-2424 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Инновационные решения для выхода из кризиса в гостиничном бизнесе (Иновативни решения за преодоляване на кризата в хотелиерския бизнес) |
Съавтори: Любка Илиева, Василена Кръстанова |
Издателство: Молодой учёный, 2022 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: BULGARIAN TOURISM DURING THE COVID-19 CRISIS |
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева, Любомира Тодорова, Павлин Павлов |
Издателство: SGEM WORLD SCIENCE (SWS) Scholarly Society, 2022 |
ISBN: 978-3-903438-04-0 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Изследване потенциала за развитие на туризма в Дунавския туристически район |
Съавтори: Любка Илиева, Любомира Тодорова |
Издание: Eastern Academic Journal, 2019, бр.3, с.6-18 |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2019 |
ISSN: 2367-7384 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: OPPORTUNITIES FOR QUALITY ASSURANCE IN TOURISM BUSINESS |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2019, бр.17-1, с.268-275 |
Издателство: Trakia University, 2019 |
ISSN: 1313-7069 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Изследване нагласите на представители на потребителите и на туристическия бизнес към сертификацията в туристическия сектор |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Eastern Academic Journal, 2019, бр.2, с.49-69 |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2019 |
ISSN: 2367-7384 |
Страници: 21 |
Заглавие на публикацията: Икономически ползи за българските предприятия от внедряването и сертифицирането на Система за управление на качеството |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Eastern Academic Journal, 2019, бр.1, с.1-21 |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2019 |
ISSN: 2367-7384 |
Страници: 21 |
Заглавие на публикацията: Quality certification in the Tourism sector through implementation of ISO 9001 (ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО В ТУРИЗМА ЧРЕЗ ПРИЛАГАНЕ НА ISO 9001) |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Agenda Publiching House, 2018 |
ISBN: |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Ребрандиране на туристическата дестинация чрез фестивален туризъм |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Научни трудове. Аграрен университет - Пловдив, 2016, бр.LX, книга 1, с.239-246 |
Издателство: Академично издателство на АУ Пловдив, 2016 |
ISSN: 1312-6318 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Промотиране на дестинацията чрез културен туризъм |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2015, бр.5, с.312-318 |
Издателство: УНСС, 2015 |
ISSN: 1314-0930 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Development of the tourist brand (Развитие на туристическия бранд) |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Молодий вчений, 2014, бр.2(05), с.35-40 |
Издателство: Гельветика, 2014 |
ISSN: 2304-5809 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Image transfer in tourism (Трансфер на имидж в туризма) |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2014, бр.9, с.348-352 |
Издателство: УНСС, 2014 |
ISSN: 1314-0930 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: RESEARCH ON THE KEY GENERATING MARKETS FOR DESTINATION "BULGARIA" (Изследване на ключовите генериращи пазари за дестинация "България") |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Молодий вчений, 2014, бр.3 (06), с.28-32 |
Издателство: Гельветика, 2014 |
ISSN: 2304-5809 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Разработване на туристически бранд |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Тенденции в развитието на глобалния туризъм, 2014, бр.януари 2014, кн. 7, с.94-103 |
Издателство: УНСС, 2014 |
ISSN: 1314-0930 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: The role of brand indices for measuring the image of tourist destinations (Роля на бранд индексите за измерване имиджа на туристическата дестинация) |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Гельветика, 2013 |
ISBN: 978-617-7041-21-3 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Оценка на иновативността на хотелиерското предприятие |
Съавтори: Любка Илиева |
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.3, с.310-320 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1313-6542 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
Съавтори: Любка Илиева, Янко Коралиев, Петранка Мидова, Симеонка Петрова, ИВО БАЛЕВСКИ |
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.69-83 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Тип: Доклад (33) |
Заглавие на публикацията: ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ НА БЪЛГАРИЯ КАТО ЦЕЛОГОДИШНА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ ЧРЕЗ УЕЛНЕС И СПА ТУРИЗЪМ |
Съавтори: Любка Илиева, Антоанета Христова |
Издателство: УНСС, 2025 |
ISBN: |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Промотиране на туристическата дестинация чрез дигитални иновации |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2522-2 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Организиране на събития чрез изградени формални и неформални мрежи |
Съавтори: Любка Илиева, Сиана Спасова |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2493-5 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Трансфер на иновации в хотелиерството чрез формални и неформални мрежи |
Съавтори: Любка Илиева, Василена Кръстанова |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2493-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Иновативни решения в туризма на бъдещето |
Съавтори: Любка Илиева, Василена Кръстанова |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2249-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Туризъм в условията на COVID-19 |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2069-2 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Изследване на потенциала за развитие на иновативни форми туризъм в България |
Съавтори: Любка Илиева, Сиана Спасова |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2005-0 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови инструменти за преодоляване на последствията от COVID-19 върху туристическия бизнес |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2020 |
ISBN: 978-954-21-1052-1 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Изследване на възможностите за развитие на туристическа дестинация "Свищов" |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
ISBN: 978-954-23-1815-6 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Изследване потенциала за развитие на българския туризъм |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2020 |
ISBN: 978-619-232-297-7 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Изследване на инструментите за въздействие върху имиджа на туристическата дестинация |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ "Ценов", 2019 |
ISBN: 978-954-23-1764-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Изследване значението на туризма за развитието на селските райони |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2019 |
ISBN: 978-954-23-1762-3 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Изследване разпространението на ISO 9001 сред българските предприятия |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1702-9 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Implementation of a Quality management system - a factor for competitiveness of commercial enterprise (Въвеждане на система за управление на качеството - фактор за конкурентоспособност на търговското предприятие) |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Regional Academy of Management, 2016 |
ISBN: 978-601-267-251-0 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: STUDY OF THE SPREAD OF MANAGEMENT TO ISO 9001 (Изследване на разпространетието на Системата за управление ISO 9001) |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: ЖДТУ, 2016 |
ISBN: 978-617-7483-12-9 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Предимства за търговеца от въвеждането на система за управление на качеството |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1187-4 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Иновациите - фактор за конкурентоспособност на търговското предприятие |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016 |
ISBN: 978-954-644-901-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Качеството-фактор за конкурентоспособност на търговското предприятие |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1151-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Изграждане и управление имиджа на туристическата дестинация |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015 |
ISBN: 978-954-21-0864-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Туризмът - фактор за устойчиво развитие на селските райони |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1013-6 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Брандът и маркетинговите комуникации на туристическото предприятие |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: УНСС, 2013 |
ISBN: 978-954-644-438-7 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Изграждане и управление на туристическия бранд |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: УНСС, 2012 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Необходимост от изграждане на бренд на българските туристически предприятия |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: ГорексПрес, 2012 |
ISBN: 978-954-616-221-2 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Съвременни методи за насърчаване на продажбите в туризма |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Авангард Прима, 2011 |
ISBN: 978-954-323-905-4 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Място на хотелските вериги в съвременния туризъм |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0677-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Основни проблеми пред иновационната дейност на хотелиерските предприятия в България |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0593-4 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Измерване на иновационната активност на туристическото предприятие |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2010 |
ISBN: 978-954-21-0463-6 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Възможности за иновиране на туристическия продукт в селския туризъм |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0438-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Съвременни методи за продажба на туристически продукти |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
ISBN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Изследване на взаимодействието между микро-обкръжаващата среда и туристическото предприятие в селския туризъм |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Б. и., 2009 |
ISBN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Проблеми пред селския туризъм - действителност и възможности |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2003 |
ISBN: 954-21-0196-1 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Аспекти на конкурентоспособността на туристическия продукт |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0135-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Ролята на иновациите в повишаване ефективността на предприятието |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: УИ Стопанство, 2002 |
ISBN: 954-494-511-3 |
Страници: 6 |
Тип: Учебник (27) |
Заглавие на публикацията: Брандинг в туризма |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2459-1 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Брандинг |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2225-2 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Недвижима собственост в туризма |
Съавтори: Любка Илиева, Марияна Божинова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2193-4 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Управление на взаимоотношенията с туристите |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2091-3 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Хотелиерски и ресторантьорски бизнес |
Съавтори: Любка Илиева, Марияна Божинова, Павлин Павлов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2012-8 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Хотелиерство и ресторантьорство при аграрния туризъм |
Съавтори: Любка Илиева, Марияна Божинова, Павлин Павлов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2110-1 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Въведение в туризма |
Съавтори: Любка Илиева, Петя Иванова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2020 |
ISBN: 978-954-23-1839-2 |
Страници: 200 |
Заглавие на публикацията: Управление на взаимоотношенията с туристите |
Съавтори: Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2019 |
ISBN: ISBN 978-954-23-1715-9 |
Страници: 200 |
Заглавие на публикацията: Организация и отчитане на търговските сделки |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Симеонка Петрова, Галя Георгиева, Любка Илиева, Любка Кирова |
Издателство: АИ "Ценов", 2018 |
ISBN: 978-954-23-1455-4 |
Страници: 194 |
Заглавие на публикацията: Организация на алтернативния туризъм |
Съавтори: Любка Илиева, Марияна Божинова, Павлин Павлов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1672-5 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Икономика на търговията |
Съавтори: Симеонка Петрова, Светослав Илийчовски, Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1305-2 |
Страници: 168 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на търговския бизнес |
Съавтори: Петранка Мидова, Любка Илиева, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1543-8 |
Страници: 150 |
Заглавие на публикацията: Търговска политика |
Съавтори: Петранка Мидова, Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1306-9 |
Страници: 148 |
Заглавие на публикацията: Търговски комуникации |
Съавтори: Петранка Мидова, Венцислав Минков, Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1547-6 |
Страници: 222 |
Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт |
Съавтори: Симеонка Петрова, Любка Илиева, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1456-1 |
Страници: 148 |
Заглавие на публикацията: Управление на иновациите |
Съавтори: Петранка Мидова, Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1542-1 |
Страници: 152 |
Заглавие на публикацията: "Търговско консултиране и администриране на туристическия бизнес" |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Симеонка Петрова, Петранка Мидова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 189 |
Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКИ КОМУНИКАЦИИ |
Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Любка Илиева |
Издателство: Фабер, 2015 |
ISBN: 978-954-775-966-4 |
Страници: 378 |
Заглавие на публикацията: Хотелиерство и ресторантьорство |
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева |
Издателство: Фабер, 2015 |
ISBN: |
Страници: 280 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на туристическото обслужване |
Съавтори: Петранка Мидова, Любка Илиева |
Издателство: Фабер, 2015 |
ISBN: 978-619-00-0187-4 |
Страници: 200 |
Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКО КОНСУЛТИРАНЕ И СЪПОРТ МЕНИДЖМЪНТ |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Симеонка Петрова, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1041-9 |
Страници: 180 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на туристическото обслужване |
Съавтори: Петранка Мидова, Любка Илиева |
Издателство: Фабер, 2014 |
ISBN: 978-619-00-0049-5 |
Страници: 226 |
Заглавие на публикацията: Организация на алтернативния туризъм |
Съавтори: Марияна Божинова, Венцислав Перков, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 158 |
Заглавие на публикацията: Хотелиерство и ресторантьорство |
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 194 |
Заглавие на публикацията: Въведение в туризма |
Съавтори: Петя Иванова, Венцислав Минков, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0860-7 |
Страници: 272 |
Заглавие на публикацията: Управление на иновациите в туризма |
Съавтори: Петранка Мидова, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 168 |
Заглавие на публикацията: Организация на алтернативния туризъм |
Съавтори: Марияна Божинова, Венцислав Перков, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 158 |