Публикации на х. преп. Костадин Башев

Тип: Студия (4)
Заглавие на публикацията: Принос на дигитални рекламни канали в привличането на студенти онлайн
Съавтори: Атанаска Решеткова, Криста Нейкова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.66-94
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018
ISSN: 1312-3815
Страници: 29

Заглавие на публикацията: Анализ на социални мрежи във виртуална колаборативна учебна среда
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 41

Заглавие на публикацията: Виртуалните социални мрежи в икономиката на знанието
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 41

Заглавие на публикацията: Проектиране и изграждане на система за измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента (КВАБАР-С)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.304-337
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1312-3815
Страници: 34

Тип: Статия (2)
Заглавие на публикацията: Алтернативни методи за ценообразуване в електронната търговия
Издателство: Унив. изд. Св. Климент Охридски, 2015
ISBN: 978-954-9399-27-1
Страници: 17

Заглавие на публикацията: Измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Диалог, 2009, бр.2, с.95-111
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1311-9206
Страници: 17

Тип: Доклад (7)
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред атрибутивните модели в дигиталния маркетинг
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0931-0
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Ефективност на Интернет рекламата – сравнителен анализ между Facebook ads и Google AdWords кампании
Издателство: Бургаски свободен унив., 2013
ISBN: 978-954-9370-97-3
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Оптимизиране на Google AdWords
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2012
ISBN: 978-954-21-0615-9
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Оптимизиране на Google AdWords кампания
Издателство: Международна научна конференция "Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето", 2012
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Особености на обратното ценообразуване в условията на дигитална икономика
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0679-5
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Възможности на обратното ценообразуване в Интернет
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0592-7
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Reverse Pricing Models in e-Learning (Обратно ценообразуване в електронното обучение)
Издателство: EKONOM, 2009
ISBN: 978-80-225-2810-8
Страници: 7

Тип: Учебник (3)
Заглавие на публикацията: Дигитален маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2090-6
Страници: 179

Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN:
Страници: 177

Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN:
Страници: 195