За контакти
Публикации на х. преп. Костадин Башев
Тип: Студия (4) |
Заглавие на публикацията: Принос на дигитални рекламни канали в привличането на студенти онлайн |
Съавтори: Атанаска Решеткова, Криста Нейкова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.66-94 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Анализ на социални мрежи във виртуална колаборативна учебна среда |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Виртуалните социални мрежи в икономиката на знанието |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Проектиране и изграждане на система за измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента (КВАБАР-С) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.304-337 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 34 |
Тип: Статия (2) |
Заглавие на публикацията: Алтернативни методи за ценообразуване в електронната търговия |
Издателство: Унив. изд. Св. Климент Охридски, 2015 |
ISBN: 978-954-9399-27-1 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Диалог, 2009, бр.2, с.95-111 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 17 |
Тип: Доклад (7) |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред атрибутивните модели в дигиталния маркетинг |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0931-0 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Ефективност на Интернет рекламата – сравнителен анализ между Facebook ads и Google AdWords кампании |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2013 |
ISBN: 978-954-9370-97-3 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Оптимизиране на Google AdWords |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2012 |
ISBN: 978-954-21-0615-9 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Оптимизиране на Google AdWords кампания |
Издателство: Международна научна конференция "Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето", 2012 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Особености на обратното ценообразуване в условията на дигитална икономика |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0679-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Възможности на обратното ценообразуване в Интернет |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0592-7 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Reverse Pricing Models in e-Learning (Обратно ценообразуване в електронното обучение) |
Издателство: EKONOM, 2009 |
ISBN: 978-80-225-2810-8 |
Страници: 7 |
Тип: Учебник (3) |
Заглавие на публикацията: Дигитален маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2090-6 |
Страници: 179 |
Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: |
Страници: 177 |
Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: |
Страници: 195 |