За контакти
Публикации на гл. ас. д-р Атанаска Решеткова
| Тип: Монография (4) |
| Заглавие на публикацията: Experimental design and biometric research. Toward innovations. (Планиране на експерименти и биометрични изследвания в контекста на иновациите) |
| Съавтори: Sylwester Bialowas, Blazenka Knezevic, Bartlomiej Pieranski, Berislav Zmuk, Adrianna Szyszka, Jakub Bercik |
| Издателство: PUEB PRESS, 2021 |
| ISBN: 978-83-8211-079-1 |
| Страници: 163 |
| Заглавие на публикацията: Qualitative and quantitative methods in sustainable development (Качествени и количествени методи в устойчивото развитие) |
| Съавтори: Iwona Olejnik, Sylwester Bialowas, Blazenka Knezevic, Magdalena Stefanska, Тодор Кръстевич, Katarzyna Smedzik-Ambrozy, Agnieszka Sapa |
| Издателство: PUEB PRESS, 2021 |
| ISBN: 978-83-8211-072-2 |
| Страници: 61 |
| Заглавие на публикацията: Sustainability and Sustainable Development |
| Съавтори: Magdalena Stefanska |
| Издателство: PUEB PRESS, 2021 |
| ISBN: 978-83-8211-074-6 |
| Страници: 269 |
| Заглавие на публикацията: Плацебо ефекти върху потребителската удовлетвореност |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018 |
| ISBN: |
| Страници: 240 |
| Тип: Студия (5) |
| Заглавие на публикацията: Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор |
| Съавтори: Криста Нейкова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2020, бр.28, с.273-305 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2020 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 33 |
| Заглавие на публикацията: Измерване на потребителската удовлетвореност от омниканално преживяване |
| Съавтори: Пенка Горанова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.39-64 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 26 |
| Заглавие на публикацията: Принос на дигитални рекламни канали в привличането на студенти онлайн |
| Съавтори: Костадин Башев, Криста Нейкова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.66-94 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 29 |
| Заглавие на публикацията: Плацебо ефектите в маркетинга и потребителската удовлетвореност |
| Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2017, бр.12, с.244-272 |
| Издателство: АИ Ценов, 2017 |
| ISSN: 1313-6542 |
| Страници: 29 |
| Заглавие на публикацията: Внедряване на бизнес интелигентна система за мониторинг и контрол във висше училище |
| Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, ВЕНЕТА ПЕТКОВА |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.23, с.95-126 |
| Издателство: АИ Ценов, 2016 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 32 |
| Тип: Статия (4) |
| Заглавие на публикацията: Изкуственият интелект в рекламата и потребителското пътешествие към покупка |
| Издание: Известия. Списание на Съюза на учените - Варна. Серия "Икономически науки"., 2019, бр.8, с.145-153 |
| Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2019 |
| ISSN: 1314-7390 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Омни-каналният маркетинг след влизането в сила на Общ регламент за защитата на личните данни |
| Издание: Известия. Списание на Съюза на учените - Варна. Серия "Икономически науки"., 2018, бр.7, с.115-120 |
| Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2018 |
| ISSN: 1314-7390 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Влияние на бранда върху удовлетвореността от продукта |
| Издание: Бизнес управление, 2018, бр.2, с.35-50 |
| Издателство: АИ Ценов, 2018 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 16 |
| Заглавие на публикацията: Плацебо ефекти в маркетинга |
| Издателство: Унив. изд. Св. Климент Охридски, 2015 |
| ISBN: 978-954-9399-27-1 |
| Страници: 20 |
| Тип: Доклад (5) |
| Заглавие на публикацията: Increasing customer value through digital marketing innovation (Повишаване на стойността на клиента чрез дигитални маркетингови иновации) |
| Издателство: УИ Паисий Хилендарски, 2020 |
| ISBN: 978-619-202-566-3 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Линейно структурно моделиране с ординални променливи |
| Издателство: УНСС, 2017 |
| ISBN: 978-954-8590-45-7 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Проследяване пътя на потребителите до онлайн покупка |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
| ISBN: 978-954-21-0931-0 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Подходи при измерване степента на изпълнение на очакванията към продукта при изследване на потребителската удовлетвореност |
| Издателство: АИ Ценов, 2016 |
| ISBN: 978-954-23-1187-4 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Могат ли маркетинговите плацебо ефекти да повишат потребителската удовлетвореност |
| Издателство: Бургаски свободен унив., 2016 |
| ISBN: |
| Страници: 8 |