За контакти
Публикации на гл. ас. д-р Радослав Йорданов
| Тип: Студия (6) |
| Заглавие на публикацията: Профилиране на българските потребители на туристически продукти |
| Съавтори: Ваня Григорова, Иван Марчевски, Радослав Йорданов, Криста Нейкова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.42-74 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 33 |
| Заглавие на публикацията: Възможности за повишаване качеството на данните от онлайн анкети |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.90-122 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 33 |
| Заглавие на публикацията: Изследване пазара на приложения за уеб-анализ |
| Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.16, с.574-602 |
| Издателство: АИ Ценов, 2012 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 29 |
| Заглавие на публикацията: Оценка на информационните потребности на студентите в СА „Д.А.Ценов |
| Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.498-544 |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 47 |
| Заглавие на публикацията: Прогнозиране дифузията на иновационни продукти на българския пазар (на примера на мобилни телефонни услуги) |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: Фонд. Приложни изследвания и комуникации, 2008 |
| ISBN: 978-954-9456-12-7 |
| Страници: 27 |
| Заглавие на публикацията: Изграждане на уеб-базирана система за панелни изследвания на тенденциите в потребностите от следдипломно обучение по икономика |
| Съавтори: Тодор Кръстевич, Теодора Георгиева, Радослав Йорданов, Маруся Смокова-Стефанова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.3, с.134-172 |
| Издателство: АИ Ценов, 2005 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 39 |
| Тип: Статия (4) |
| Заглавие на публикацията: Състояние на пазара на приложения за уеб-анализ в България |
| Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издание: Диалог, 2012, бр.Тематичен ІІ, с.219-233 |
| Издателство: АИ Ценов, 2012 |
| ISSN: 1311-9206 |
| Страници: 15 |
| Заглавие на публикацията: Структуриране на потребностите от интернет ресурси на студентите в СА “Д. А. Ценов” и оценка на потенциала за потребяване на безжичен интернет |
| Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издание: Диалог, 2011, бр.Тематичен, с.142-165 |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISSN: 1311-9206 |
| Страници: 24 |
| Заглавие на публикацията: Валидиране на модела на Роджърс в контекста на българския пазар на мобилни телефонни услуги |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издание: Бизнес управление, 2009, бр.1, с.44-65 |
| Издателство: АИ Ценов, 2009 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 22 |
| Заглавие на публикацията: Маркетингови проучвания и управленски решения |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издание: Бизнес управление, 2000, бр.1, с.69-87 |
| Издателство: АИ Ценов, 2000 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 19 |
| Тип: Доклад (9) |
| Заглавие на публикацията: Инструменти за валидиране на извадки |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: МВБУ, 2019 |
| ISBN: 978-954-9432-83-1 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Представителни ли са онлайн анкетите? |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: Бургаски свободен унив., 2016 |
| ISBN: |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Предимства и ограничения на виртуалните пазарни тестове |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: Унив. изд. Св. Климент Охридски, 2015 |
| ISBN: 978-954-07-3946-5 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Виртуалното поколение студенти – ново предизвикателство пред учебния процес |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: Международно висше бизнес училище, 2011 |
| ISBN: |
| Страници: 12 |
| Заглавие на публикацията: Simulation Modeling of Foreigners’ Demand for Tourist Services in Egypt |
| Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издателство: Suez Canal University, 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Отчитане на междупродуктовото взаимодействие в дифузионния модел на Bass |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004 |
| ISBN: 954-494-581-4 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Оценъчни процедури за емпирично дефиниране на дифузионния модел на Bass |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2003 |
| ISBN: 954-23-0158-8 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Избор на дифузионен модел: симулационен подход |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: ИРИТА, 2003 |
| ISBN: 954-90611-2-4 |
| Страници: 12 |
| Заглавие на публикацията: Идентифициране на ключовите покупкоопределящи характеристики с помощта на факторен анализ |
| Съавтори: Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISBN: 954-23-0076-X |
| Страници: 8 |
| Тип: Учебник (8) |
| Заглавие на публикацията: Маркетингов мениджмънт – II част (управление на маркетингови програми) |
| Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
| ISBN: 978-954-23-2364-8 |
| Страници: 214 |
| Заглавие на публикацията: Дигитален маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов, Костадин Башев |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2090-6 |
| Страници: 179 |
| Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга |
| Съавтори: Иван Марчевски, Ваня Григорова, Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2020 |
| ISBN: 978-954-23-1897-2 |
| Страници: 169 |
| Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга |
| Съавтори: Иван Марчевски, Ваня Григорова, Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2020 |
| ISBN: 978-954-23-1831-6 |
| Страници: 169 |
| Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов, Костадин Башев |
| Издателство: АИ Ценов, 2017 |
| ISBN: |
| Страници: 177 |
| Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга |
| Съавтори: Иван Марчевски, Ваня Григорова, Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2017 |
| ISBN: 978-954-23-1339-7 |
| Страници: 250 |
| Заглавие на публикацията: Основни на маркетинга |
| Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издателство: Абагар, 2013 |
| ISBN: 9786191680153 |
| Страници: 477 |
| Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов, Костадин Башев |
| Издателство: АИ Ценов, 2012 |
| ISBN: |
| Страници: 195 |
| Тип: Учебно помагало (3) |
| Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране |
| Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2004 |
| ISBN: 954-23-0179-0 |
| Страници: 139 |
| Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг |
| Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISBN: 954-23-0029-8 |
| Страници: 271 |
| Заглавие на публикацията: Сборник задачи по маркетингови изследвания |
| Съавтори: Петър Банчев, Радослав Йорданов, Михаил Чиприянов |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISBN: 954-23-0049-2 |
| Страници: 216 |