За контакти
Публикации на гл. ас. д-р Криста Нейкова
| Тип: Монография (1) |
| Заглавие на публикацията: Изкуственият интелект в икономическата перспектива |
| Съавтори: Александрина Александрова, Валентина Нинова, Жельо Желев, Искрен Таиров, Надежда Стефанова |
| Издателство: Ай анд Би ООД, 2024 |
| ISBN: 978-619-7738-15-5 |
| Страници: 194 |
| Тип: Студия (6) |
| Заглавие на публикацията: Сегментиране на българския туристически пазар в контекста на пандемията от Covid - 19 |
| Съавтори: Иван Марчевски |
| Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2022 |
| ISBN: |
| Страници: 30 |
| Заглавие на публикацията: Профилиране на българските потребители на туристически продукти |
| Съавтори: Ваня Григорова, Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.42-74 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 33 |
| Заглавие на публикацията: Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор |
| Съавтори: Атанаска Решеткова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2020, бр.28, с.273-305 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2020 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 33 |
| Заглавие на публикацията: Концептуални основи на лоялността |
| Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.XII, с.51-77 |
| Издателство: АИ Ценов, 2019 |
| ISSN: 1313-6542 |
| Страници: 27 |
| Заглавие на публикацията: Влияе ли лоялността върху пазарния дял и печалбите на компаниите? |
| Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.XI, с.123-144 |
| Издателство: АИ Ценов, 2018 |
| ISSN: 1313-6542 |
| Страници: 22 |
| Заглавие на публикацията: Принос на дигитални рекламни канали в привличането на студенти онлайн |
| Съавтори: Атанаска Решеткова, Костадин Башев |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.66-94 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 29 |
| Тип: Статия (2) |
| Заглавие на публикацията: The consumer choice of tourism products – sustainable criteria for market segmentattion |
| Съавтори: Иван Марчевски |
| Издание: Бизнес управление, 2023, бр.2, с.5-23 |
| Издателство: АИ Ценов, 2023 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 19 |
| Заглавие на публикацията: Клиентска лоялност при банкиране на дребно |
| Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки., 2019, бр.8/2, с.140-147 |
| Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2019 |
| ISSN: 1314-7390 |
| Страници: 8 |
| Тип: Доклад (7) |
| Заглавие на публикацията: Прогнозиране чрез експоненциално изглаждане – теоретични аспекти |
| Съавтори: Маргарита Шопова, Евгени Овчинников |
| Издателство: АИ Ценов, 2023 |
| ISBN: 978-954-23-2426-3 |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Връзката между клиентската лоялност при банкиране на дребно и NPS |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2023 |
| ISBN: 978-954-21-1134-4 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Влияние на пандемията от Covid-19 върху дългосрочните нагласи и навиците при потребяване на туристически продукти |
| Съавтори: Иван Марчевски |
| Издателство: АИ Ценов, 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2067-8 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Корпоративната социална отговорност като стратегия за осигуряване на устойчиви практики при производство и потребление. |
| Издателство: АИ Ценов, 2020 |
| ISBN: 978-954-23-1821-7 |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Подходи при измерване на клиентската лоялност |
| Издателство: УИ Паисий Хилендарски, 2020 |
| ISBN: 978-619-202-566-3 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Особености на банковия сектор като поле за изграждане на лоялни клиенти |
| Издателство: УНСС, 2017 |
| ISBN: 978-954-8590-45-7 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Ефекти от клиентската лоялност |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
| ISBN: 978-954-21-0931-0 |
| Страници: 10 |
| Тип: Абстракт (1) |
| Заглавие на публикацията: Forecasting with exponential smoothing - theoretical aspects (Прогнозиране чрез експоненциално изглаждане – теоретични аспекти) |
| Съавтори: Маргарита Шопова, Евгени Овчинников |
| Издателство: АИ Ценов, 2023 |
| ISBN: 978-954-23-2426-3 |
| Страници: 1 |