За контакти
Публикации на гл. ас. д-р Кристина Шопова
| Тип: Монография (1) |
| Заглавие на публикацията: ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ ТЕРИТОРИАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ ВЪРХУ РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ – УРОЦИТЕ, КОИТО НАУЧИ ЕВРОПА |
| Съавтори: Мариела Стоянова, Александрина Александрова, Димитър Костов, Иван Ангелов, Искрен Таиров, Тихомир Върбанов, Цветан Павлов |
| Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
| ISBN: 978-954-23-2401-0 |
| Страници: 145 |
| Тип: Студия (1) |
| Заглавие на публикацията: РАЗВИТИЕ НА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ ПОСРЕДСТВОМ ИКОНОМИКАТА НА ПРЕЖИВЯВАНИЯТА |
| Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева, Невена Ляскова-Великова, Василена Кръстанова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2023, бр.31, с.70-100 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2023 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 31 |
| Тип: Статия (3) |
| Заглавие на публикацията: Sustainable development of destination Bulgaria through alternative forms of tourism |
| Съавтори: Марияна Божинова |
| Издателство: IOP Publishing Ltd, 2023 |
| ISBN: 1755-1315 |
| Страници: 12 |
| Заглавие на публикацията: INTEGRATING CRISIS MANAGEMENT MECHANISMS IN EUROPEAN COHESION POLICY |
| Съавтори: Марияна Павлова-Бънова, Асен Божиков, Иван Ангелов, Искрен Таиров, Александрина Александрова, Мариела Стоянова |
| Издание: Бизнес управление, 2022, бр.3, с.32-45 |
| Издателство: АИ Ценов, 2022 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 14 |
| Заглавие на публикацията: Необходимост от препозициониране на туристическа дестинация България |
| Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.XI, с.378-390 |
| Издателство: АИ Ценов, 2018 |
| ISSN: 1313-6542 |
| Страници: 13 |
| Тип: Доклад (11) |
| Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред развитието на туристически бранд „Балкани“ през призмата на дестинация България |
| Издателство: УНСС, 2025 |
| ISBN: |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Development of Wine Tourism Destinations to Support the Repositioning of Bulgaria’s Tourism Product |
| Издателство: Publishing Complex - UNWE, 2023 |
| ISBN: 2815-2727 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: УПРАВЛЕНИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕСТИНАЦИИ В ПОДКРЕПА НА РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ |
| Издателство: Наука и икономика, 2023 |
| ISBN: 978-954-21-1161-0 |
| Страници: 13 |
| Заглавие на публикацията: Институционалната среда и системата на туристическата дестинация като предпоставки за развитието на "жълт" туризъм в България |
| Издателство: Авангард Прима, 2022 |
| ISBN: 978-619-239-710-4 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Програмата за профилактика и рехабилитация на НОИ като част от държавната политика за здравен туризъм |
| Издателство: АИ Ценов, 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2069-2 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Здравният туризъм - елемент на продуктовия портфейл на дестинация България |
| Издателство: АИ Ценов, 2021 |
| ISBN: 978-954-23-2005-0 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: РАЗВИТИЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ ТУРИЗЪМ В БЪЛГАРИЯ В УСЛОВИЯТА НА COVID-19 |
| Издателство: Ай анд Би ООД, 2021 |
| ISBN: 978-619-7281-73-6 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред препозиционирането на туристическа дестинация България |
| Издателство: АИ "Ценов", 2019 |
| ISBN: 978-954-23-1764-7 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Крайдунавските общини като част от туристическа дестинация България |
| Издателство: НВУ - Изд. комплекс , 2019 |
| ISBN: 1314-1937 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Препозициониране на туристическа дестинация България чрез иновации в туристическия продукт |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
| ISBN: 978-954-21-0973-0 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: АЛТЕРНАТИВНИЯТ ТУРИЗЪМ В КОНТЕКСТА НА ОБЕЗЛЮДЯВАЩИТЕ СЕ ПЛАНИНСКИ И ПОЛУПЛАНИНСКИ РАЙОНИ НА ЦЕНТРАЛНА СЕВЕРНА БЪЛГАРИЯ |
| Издание: Годишник на Висше училище по мениджмънт, 2017, бр.Х, с.17-26 |
| Издателство: Икономически университет - Варна, 2017 |
| ISSN: 2367-7368 |
| Страници: 10 |