Свободни работни позиции от Банка ДСК
Търсим мотивирани, талантливи и ентусиазирани хора, които ежедневно да допринасят и развиват успеха на компанията. В Банка ДСК имаш възможност да реализираш потенциала си! Ние се стремим да развиваме всички настоящи и бъдещи служители, както и да инвестираме в тяхното професионално развитие. Като работодател с многогодишна история, осигуряваме привлекателни условия за работа и подкрепяща работна среда, присъединявайки се към големия екип на Банка ДСК, ще станеш част от утвърдена банкова институция, лидер по доверие.
Специалист Банкови операции, Клонова мрежа
Свищов, активна до 30.06.2025
Основни задължения:
- Консултиране на клиентите при извършване на платежни операции в лева и валута
- Регистриране и осчетоводяване на операции в лева и валута и завеждането им в счетоводната система
- Извършване на справки по искане на клиенти, откриване/закриване на клиентски сметки
- Извършване на сделки, свързани с покупко-продажба на валута. Работа с касова наличност в лева и валута. Разпознаване и недопускане на фалшиви банкноти.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършили сте средно образование, имате работна практика в сферата на продажбите, но не сте си представяли, че е възможно да кандидатствате в банка
- Не сте работили до момента, но харесвате динамичната работа, общуването с хора и сте отговорен човек
- Работили сте в друга сфера, но искате да опитате нещо съвсем различно и да научите много нови неща, свързани с управлението на финансите
- Завръщате се от майчинство, търсите стабилен работодател
- Не сте студент, имате 20+ години работен опит в различни сфери, но желаете да продължите в различна посока, да придобиете допълнителна квалификация и да научите много нови неща
- Нямате специализирано образование в сферата на финансите и никога не сте си представяли, че можете да кандидатствате на работа в банка
Ние предлагаме:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
- Бонусна система
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мултиспорт карта на преференциални цени
Счетоводител в отдел "Разходи" към дирекция "Разходи, дълготрайни активи и данъци"
София, активна до 20.07.2025
Основни задължения:
- Проверка, окомплектоване и осчетоводяване на първични счетоводни документи.
- Проследяване, засичане и отговаряне за разчетите с контрагентите и сметките, за които отговаря.
- Издаване на фактури за продажба и протоколи по ДДС във връзка с договори за клиенти, за които отговаря.
- Извършване на контрол на счетоводните записи в счетоводните регистри свързани с ДДС – дневник покупки и дневник продажби.
- Изготвяне на изискваната за предоставяне информация за Национален статистически институт (НСИ) и други държавни институции.
- Изготвяне на справки към годишната данъчна декларация на Банката.
- Участие в процеса по извършване на годишната инвентаризация на Централното управление на Банката.
- Тестване на функционалностите на счетоводната информационна система във връзка с изискванията за счетоводно отчитане на разходите.
- Изпълнение и други задължения, възложени от ръководството на Банката.
- Изисквания за заемане на длъжността:
- Работите в екип - ако не знаете как да направите нещо, ще го направим заедно - вашите отговорности са и наши - ние сме екип
- Отворени сте към нови знания - ние сме широко скроени и не се притесняваме да споделим, ако не разбираме нещо
- Отлични способности за планиране и организиране
- Внимание към детайла
- Сте способен да споделяте - опит, идеи, хубави моменти
- Сте инициативен и не очаквате просто да получавате задачи, а генерирате свои собствени
Изисквания за заемане на длъжността:
- Работите в екип - ако не знаете как да направите нещо, ще го направим заедно - вашите отговорности са и наши - ние сме екип
- Отворени сте към нови знания - ние сме широко скроени и не се притесняваме да споделим, ако не разбираме нещо
- Отлични способности за планиране и организиране
- Внимание към детайла
- Сте способен да споделяте - опит, идеи, хубави моменти
- Сте инициативен и не очаквате просто да получавате задачи, а генерирате свои собствени
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда и множество възможности за кариерно развитие
- Ваучери за храна в максимален размер до 200 лв. на месец спрямо отработените дни
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- „Мултиспорт“ / „КуулФит“ карта на преференциални цени
- 20+5 дни платен годишен отпуск
Мениджър продажби - Инвестиционни и пенсионни продукти
Регион Пловдив ( гр. Смолян), активна до 18.07.2025
Основни задължения:
- Предлагане на инвестиционни и пенсионни продукти
- Обслужване на клиенти, ползващи инвестиционни и пенсионни продукти
- Изпълнение на поставените продажбени цели
- Подпомагане дейността на всеки етап от продажбения процес
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование;
- Професионален опит – предимство, ще имат лицата с опит във финансовата, застрахователната и пенсионноосигурителната сфера;
- Шофьорска книжка – активен шофьор
- Компютърна грамотност – работа с приложения на Microsoft Office
- Опит в директните продажби
- Умения за убеждаване и мотивиране
- Търговски усет и желание да се учите и развивате
Ние предлагаме:
- Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
- Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец;
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- Мултиспорт карта на преференциални цени;
- Wellness програма за служители на Банка ДСК, допълнително здравно застраховане;
- 20 + 5 дни платен годишен отпуск;
- Атрактивна бонусна система.
Специалист жалби в юридически отдел, Централно управление
София/Варна, активна до 14.07.2025
Основни задължения:
- Осигуряване на цялостно и обективно проучване на постъпилите жалби и искания към Банката в компетенциите на Управление “Събиране вземания на физически лица“.
- Сътрудничество и осъществяване на писмена комуникация с отделните звена в управлението с цел събиране на допълнителна информация, изискване на документи и становища.
- Предоставяне на обобщена информация след анализ на събраните данни и постъпилите становища в предвидения срок за всяка жалба или искане.
- Изготвяне на проект на отговор / съгласуване на отговор на постъпилите жалба и искания.
- Поддържане на база данни за жалби и искания.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше образование, образователна степен бакалавър или магистър, специалност Право, Финанси, Бизнес администрация, Информационни науки или друга подходяща специалност.
- Професионален опит – минимум 2 (две) години трудов стаж на сходна позиция. Опит в цялостното проучване и отговори на жалби и искания ще се счита за предимство.
- Теоретични и практически познания в областта на банковата дейност; добра компютърна грамотност; ползване на английски език на работно ниво.
- Аналитично мислене, предприемчивост и умения за работа в екип.
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда и многобройни възможности за кариерно развитие
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мулти спорт карта на преференциални цени
- 25 дни платен годишен отпуск
Необходими документи за кандидатстване: Актуална автобиография
Всички работни позиции в страната разгледай ТУК.
Защо да избереш Банка ДСК?
Стажантската програма „ДСК Старт в кариерата“ е подходяща за млади и будни хора, които търсят не просто опит, а нови знания и мотивираща среда за своето развитие като професионалисти в областта на финансите, но и не само. Ние предоставяме възможности в ИТ сферата, правния сектор, маркетинга, човешките ресурси и др.
- Продължителност от 3 до 6 месеца;
- За студенти в минимум 1 курс от бакалавърската си степен на образование за Централно управление и Клонова мрежа;
- Студенти, независимо от формата им на обучение, в това число учащи във висши учебни заведения в чужбина, студенти в процес на придобиване на магистърска степен, студенти, които са се дипломирали в същата година;
- Почасова заетост - 4 или 6-часов работен ден