Бъдещи маркетолози дискутираха модерни продуктови решения на ОББ

Презентация на тема „Модерни банкови продукти и защита на транзакциите“ бе представена пред студенти от специалност „Маркетинг“ на 29 април 2025 г. в един от дигиталните кабинети на Стопанска академия „Димитър А. Ценов“. Събитието откри доц. д-р Ваня Григорова, която подчерта, че публичната лекция се провежда в рамките на успешното дългогодишно партньорство между катедра „Маркетинг“ и банковата институция. Гост-лектори бяха Нина Чолакова – кредитен консултант и Вероника Щиркова – експерт спестовни и инвестиционни продукти от банка ОББ.


По време на презентацията, силен интерес у бъдещите маркетолози  предизвикаха темите за най-новите продукти на банката, които реализират отлични продажби, оперативни и стратегически аспекти на маркетинговата дейност на банката, управление на личния портфейл на клиента чрез мобилно и онлайн банкиране, връзка със застрахователните продукти на ОББ. Акцент беше поставен и върху методите за защита на транзакциите на клиентите и предотвратяване на рискове. Задълбоченото представяне на възможностите за инвестиране в различни видове фондове и използването на изкуствен интелект при тяхното управление породиха интересна дискусия между студентите и лекторите, които им дадоха персонализирани съвети.
С
Преди да закрие събитието, доц. Григорова изказа благодарност на презентаторите от ОББ и прикани студентите да обмислят теми и въпроси за следваща лекция с дискусионен характер.