Contacts
All Research Papers of Nikola Yankov, PhD
| Тип: Монография (11) |
| Заглавие на публикацията: Глобални цели за устойчиво развитие: осъзнаване, концепции, метрики и обучение |
| Съавтори: Анастасия Марчева, Tania Corredato Periotto , Ranjit Singha, Елена Мартяковой, Surjit Singha, Ryszard Miler, Евгени Тодоров, Ядвига Чибурене, Al Rosenbloom, Ваня Григорова, Lyudmyla Chyzhevska, Екатерина Цой, Наталия Черенкова, Nehal Lotfy Khali, Victor A. Nos, Виктор Марьяненко , Виталий Черенков, Евгения Медведкина, Зоя Иванова, Alla Uniyat, Consuelo Adelaida Garcia de la Torre, Теодора Димитрова, Ирена Емилова, Ирина Беляева, Ольга Данилова, Roman Zvarych |
| Издателство: АИ Ценов, 2019 |
| ISBN: 978-954-23-1752-4 |
| Страници: 360 |
| Заглавие на публикацията: Холистичният маркетинг като интегратор на бизнесмрежи |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISBN: |
| Страници: 175 |
| Заглавие на публикацията: Еволюция на съвременния маркетинг |
| Съавтори: Атанас Дамянов, Петър Банчев, Тодор Кръстевич, Иван Марчевски, Анастасия Марчева, Ваня Григорова, ДАНИЕЛ ИЛИЕВ, Владимир Прушковски, Тамара Касич-Пилипенко, Любов Кримская, Валентин Возиянов, Владислав Королков, Ирина Нечаева, Марат Кюрчевский, Ирина Белецкая, Владислава Лифар |
| Издателство: АИ Ценов, 2003 |
| ISBN: 954-23-0133-2 |
| Страници: 275 |
| Заглавие на публикацията: Концепцията за създаване и за управляване развитието на бизнесорганизационната мрежа |
| Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.XCIX, с.123-217 |
| Издателство: АИ Ценов, 2002 |
| ISSN: 0861-8054 |
| Страници: 95 |
| Заглавие на публикацията: Съвременен мениджмънт |
| Съавтори: Атанас Дамянов, Димитър Панайотов, Камен Каменов |
| Издателство: АИ Ценов, 1997 |
| ISBN: |
| Страници: 48 |
| Заглавие на публикацията: Страгегиране и бизнесстрагегии |
| Издателство: АИ Ценов, 1994 |
| ISBN: |
| Страници: 235 |
| Заглавие на публикацията: Гъвкавостта на бизнесорганизациите |
| Издателство: АИ Ценов, 1993 |
| ISBN: |
| Страници: 137 |
| Заглавие на публикацията: Съвременни аспекти на мениджмънта |
| Съавтори: Атанас Дамянов, Камен Каменов, Димитър Панайотов, Неделчо Митев |
| Издателство: АИ Ценов, 1992 |
| ISBN: |
| Страници: 289 |
| Заглавие на публикацията: Предплановите дейности и качеството на планирането |
| Съавтори: Атанас Дамянов, Димитър Панайотов, Неделчо Митев |
| Издателство: Варна-принт АД, 1989 |
| ISBN: |
| Страници: 181 |
| Заглавие на публикацията: Социално-икономическо планиране в селищните системи |
| Съавтори: Атанас Дамянов, Неделчо Митев |
| Издателство: Варна-принт АД, 1984 |
| ISBN: |
| Страници: 199 |
| Заглавие на публикацията: Развитие и използване на националния комплекс Дунав (състояние, проблеми, перспективи |
| Издателство: Варна-принт АД, 1981 |
| ISBN: |
| Страници: 151 |
| Тип: Студия (13) |
| Заглавие на публикацията: Модел за социално-икономическо развитие на българското Придунавие |
| Съавтори: Росица Колева, Красимир Шишманов, Галина Захариева, Александрина Александрова, Венцислав Василев, Цветан Павлов |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.187-218 |
| Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 32 |
| Заглавие на публикацията: Conceptual axes and directions for entrepreneurshgip in trans border regions – the case of Veliko Tarnovo - Alexandria - Svishtov meridian axis (концептуални оси и насоки за предприемачество в транграничните региони – казусът на меридианната ос Велико Търново - Свищов - Александрия ) |
| Издателство: РОМИНА, 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 18 |
| Заглавие на публикацията: Синтетичен модел и методика на процеса бизнес-организационно развитие |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2007 |
| ISBN: |
| Страници: 41 |
| Заглавие на публикацията: Маркетинг” на параадигмата „Рационална иконоомика” – „рационална наука” |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.6 (16), с.173-206 |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 34 |
| Заглавие на публикацията: Моделиране развитието на българската бизнесорганизация |
| Съавтори: Иван Марчевски, Надежда Веселинова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.377-432 |
| Издателство: АИ Ценов, 2003 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 56 |
| Заглавие на публикацията: Изследване състоянието и перспективи за прилагане на активни методи на обучение (АМО) в процеса на обучение |
| Съавтори: Иван Марчевски, Таня Горчева, Драгомир Илиев |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.12, с.152-203 |
| Издателство: АИ Ценов, 2002 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 52 |
| Заглавие на публикацията: Процесът на фирменото маркетингово раз¬витие в България |
| Издание: Икономически изследвания, 2000, бр.1, с.140-170 |
| Издателство: Икономически институт на БАН, 2000 |
| ISSN: 0205-3292 |
| Страници: 31 |
| Заглавие на публикацията: Мениджмънт и страте-гия на процеса маркетизация |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 1996, бр.4, с.101-126 |
| Издателство: АИ Ценов, 1996 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 26 |
| Заглавие на публикацията: Съвременни системи за технологическо развитие и трансфер и проблеми на тяхното усъвършенстване в НРБ |
| Издание: Научни трудове. ВФСИ Д. А. Ценов - Свищов (за следдипломна специализация), 1987, бр.ХІХ, с.175-226 |
| Издателство: АИ Ценов, 1987 |
| ISSN: 0204 9503 |
| Страници: 52 |
| Заглавие на публикацията: Приложения на проспективния подход в разработването на промишлени стратегии за 80-те години |
| Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1983, бр.6, с.178-212 |
| Издателство: АИ Ценов, 1983 |
| ISSN: 0861-8054 |
| Страници: 35 |
| Заглавие на публикацията: За планово осъществяване процеса на интелектуализация на производството |
| Издание: Архив от научни трудове, 1980, бр.VІІ, с.651-674 |
| Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1980 |
| ISSN: 0204-9503 |
| Страници: 24 |
| Заглавие на публикацията: Перспективно планиране на икономическото развитие на териториалните системи |
| Издание: Архив от научни трудове, 1979, бр.6, с.299-325 |
| Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1979 |
| ISSN: 0204-9503 |
| Страници: 27 |
| Заглавие на публикацията: Теоретико-приложни въпроси по формиране на регио¬нал¬ните селищни системи |
| Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1976, бр.1976, с.211-247 |
| Издателство: АИ Ценов, 1976 |
| ISSN: 0861-8054 |
| Страници: 37 |
| Тип: Статия (52) |
| Заглавие на публикацията: The system diagonal development concept |
| Издателство: АИ Ценов, 2015 |
| ISBN: |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: A fizzy attractiveness of marketing entry (FAME) model for marketing selection decisions (Модел за маркетингови решения при размита привлекателност) |
| Съавтори: M. Shiply, M. Johnson |
| Издание: Journal of the Operational Research Society, 2013, бр.4, с.597-610 |
| Издателство: Palgrave Macmillan Ltd., 2013 |
| ISSN: 0160-5682 |
| Страници: 14 |
| Заглавие на публикацията: Развитие на системата за научни изследвания на СА "Д. А. Ценов" |
| Съавтори: Петя Иванова |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.16, с.5-15 |
| Издателство: АИ Ценов, 2012 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Опит за осмисляне на развитието на планирането |
| Издателство: АИ Ценов, 2012 |
| ISBN: 978-954-23-0760-0 |
| Страници: 13 |
| Заглавие на публикацията: Анализ на отношението „талантизъм – талант – стратегия” |
| Издание: Диалог, 2011, бр.2, с.118-138 |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISSN: 1311-9206 |
| Страници: 21 |
| Заглавие на публикацията: Дунавската стратегия (2011-2020 г.) и нейните предизвикателства |
| Издание: Бизнес управление, 2011, бр.5, с.5-6 |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 2 |
| Заглавие на публикацията: Маркетинг на концепцията „интегрална свързаност” в Долнодунавския макрорегион |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011 |
| ISBN: |
| Страници: 30 |
| Заглавие на публикацията: Маркетингът на страниците на сп. Бизнесправ-ление |
| Издание: Бизнес управление, 2011, бр.5, с.43-47 |
| Издателство: АИ Ценов, 2011 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Education and training needs in the field of logistic structures and services in the Lower Danube Region (Bulgarian situation) (Нужди от образование и обучение в полето на логистичните структури и услуги в Долнодунавския регион (българската ситуация)) |
| Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2010, бр.4, с.825-838 |
| Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2010 |
| ISSN: 1582-9146 |
| Страници: 14 |
| Заглавие на публикацията: Education and training needs in the local development in the Lower Danube Region (Bulgarian situation) (Образование и нужда от обучение за нуждите на местното развитие в Долнодунавския регион (българската ситуация)) |
| Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2010, бр.4, с.800-814 |
| Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2010 |
| ISSN: 1582-9146 |
| Страници: 15 |
| Заглавие на публикацията: Прескриптивни модели за системата на активния туризъм |
| Издание: Бизнес управление, 2010, бр.4, с.5-24 |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 19 |
| Заглавие на публикацията: The necessity for a different paradigm for economic development (Необходимост от различна парадигма за икономическо развитие) |
| Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2009, бр.25, с.189-199 |
| Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2009 |
| ISSN: 1582-9146 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Multilevel marketing integration process management (Мениджмънт на процеса на многоравнищно маркетингово интегриране) |
| Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2007, бр.21, с.8-18 |
| Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2007 |
| ISSN: 1582-9146 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Очертаване рамки за бизнеспредприемачество в трансгранични региони |
| Издание: Бизнес управление, 2007, бр.4, с.20-38 |
| Издателство: АИ Ценов, 2007 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 18 |
| Заглавие на публикацията: Holistic and strategic thinking regarding large regional systems (The case of Black Sea and Azov Sea basin (Холистично и стратегическо мисленее по отношение на големи регионаални системи (казусът на басейните на Черно море и на Азовско морле) |
| Издателство: Донецкий национальный университет, 2006 |
| ISBN: |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Management and marketing of transborder regional integration process |
| Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2006, бр.19, с.9-17 |
| Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2006 |
| ISSN: 1582-9146 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Simulation as a Pedagogical Tool for Managerial Decision-making in a Transition Economy |
| Съавтори: Иван Марчевски, Иван Стойков, David Olson, S. Shiply, M. Johnson, Параскева Димитрова |
| Издание: Journal of the Operational Research Society, 2006, бр.September, с.1019-1026 |
| Издателство: Palgrave Macmillan Ltd., 2006 |
| ISSN: 0160-5682 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Integration models for the marketing function (ИНТЕГРАЛНИ МОДЕЛИ ЗА МАРКЕТИНГОВАТА ФУНКЦИЯ) |
| Издание: Ekonomske teme, 2005, бр.1-2, с.135-144 |
| Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2005 |
| ISSN: 0353-8648 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Интегрирана маркетингова стратегия на висшето училище |
| Издание: Диалог, 2005, бр.3, с.40-55 |
| Издателство: АИ Ценов, 2005 |
| ISSN: 1311-9206 |
| Страници: 16 |
| Заглавие на публикацията: Концепцията за маркетинговата подсистема на системата „ОБЩЕСТВО” |
| Издание: Народностопански архив, 2005, бр.4, с.30-37 |
| Издателство: АИ Ценов, 2005 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Формиране и маркетинг на кластъри и бизнесмрежи |
| Издание: Бизнес управление, 2005, бр.3, с.23-45 |
| Издателство: АИ Ценов, 2005 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 23 |
| Заглавие на публикацията: For an integrated Black and Azov sea (BASR) concept marketing and development strategies (За интегрирана концепция за развитие маркетингови стратегии на Черно море и на Азовско море) |
| Издателство: АИ Ценов, 2004 |
| ISBN: 954-23-0194-4 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Подходи за регионално интегриране в страните от Югоизточна Европа |
| Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2004 |
| ISBN: 86-85099-02-1 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Тезиси по проектиране на бизнесмрежи и маркетингови мрежи |
| Издание: Бизнес управление, 2003, бр.2, с.50-59 |
| Издателство: АИ Ценов, 2003 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Using market oriented tools for entrepreneurial training in transition economies (Използване на пазарно-ориентирани инструменти за предприемаческо обучение в икономики в преход ) |
| Съавтори: Анастасия Марчева |
| Издателство: WACRA, 2001 |
| ISBN: 1-877868-18-3 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Some remarks regarding the marketiza-tion process in transition economies (The case of Bulgaria) |
| Издание: Ekonomske teme, 2001, бр.3, с.55-64 |
| Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2001 |
| ISSN: 0353-8648 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Замисълът на сп. Бизнесуправление и неговата десетгодишнина |
| Издание: Бизнес управление, 2001, бр.11, с.31-35 |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Публикационната дейност на сп. Бизнесуправление в сферата на маркетинга |
| Издание: Бизнес управление, 2001, бр.11, с.35-39 |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Развитие маркетинга как ведущей корпоративной стратегии. (Развитие на маркетинга като водеща корпоративна стратегия.) |
| Издателство: 1С-Москва, 2001 |
| ISBN: |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Стратегиране създаването и развитието на междудържавни (транснационални) европейски региони |
| Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2001, бр.10, с.162-179 |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISSN: 1312-3815 |
| Страници: 18 |
| Заглавие на публикацията: КонцептуалньІй комплекс “футуризирование – стратегирование – планирование” в процессе безнес-организационного развития путем трансформирования (Концептуалнният комплекс “футуризиране – стратегиране – планиране” в процеса на безнесорганизационно развитие чрез трансформироане) |
| Издание: Вiсник технологiчного унiверситета Подiля – частина 3, Економiчнi науки – Науковий журнал, 2000, бр.2000, с.109-112 |
| Издателство: Технологiчного унiверситета Подiля , 2000 |
| ISSN: |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Концепцията за системно-мрежово бизнесорганизационно развитие |
| Издание: Бизнес управление, 2000, бр.4, с.15-37 |
| Издателство: АИ Ценов, 2000 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 23 |
| Заглавие на публикацията: Процесс организационного обучения и стратегия “обучающихся организаий (Процес на организационно обучение и стратегията “ обучаваща се организация) |
| Издание: Вiсник Тернопiльськоi академii народного господарства, 2000, бр.2000, с.99-107 |
| Издателство: Економiчна думка, 2000 |
| ISSN: |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Процесс организационного обучения и стратегия “обучаю-щихся организаий (Процес на организационно обучение и стратегията "обучаваща с9е организация) |
| Издание: Вiсник Тернопiльськоi академii народного господарства, 1999, бр.11, с.99-107 |
| Издателство: Економiчна думка, 1999 |
| ISSN: |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Развитието на маркетинга на партньорството |
| Издание: Народностопански архив, 1999, бр.1, с.19-27 |
| Издателство: АИ Ценов, 1999 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Вътрешното предприемачество и системното бизнесорганизационно развитие |
| Издание: Бизнес управление, 1998, бр.4, с.11-34 |
| Издателство: АИ Ценов, 1998 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 24 |
| Заглавие на публикацията: Виртуализирането на бизнесорга-низациите – концептуална рамка на едно мениджърско предизвикателство |
| Издание: Бизнес управление, 1996, бр.4, с.6-19 |
| Издателство: АИ Ценов, 1996 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 14 |
| Заглавие на публикацията: Проблемът “Създаване на мениджър” за модерни (проактивни) бизнесорганизации. |
| Издание: Бизнес управление, 1996, бр.4, с.10-16 |
| Издателство: АИ Ценов, 1996 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Стратегия маркетинг-микса в структуре рыночной сети (Стратегия на на маркетинговия микс в структурата на пазарите) |
| Издателство: Санкт-Петербургский университет экономики и финансов, 1994 |
| ISBN: |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: 3M – Десет години след търсене на съвършенството. |
| Издание: Бизнес управление, 1993, бр.3, с.15-23 |
| Издателство: АИ Ценов, 1993 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Стратегията “Зелена бизнесорганизация” и “Зелен маркетинг” |
| Издание: Бизнес управление, 1993, бр.3, с.6-16 |
| Издателство: АИ Ценов, 1993 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Бизнесуправление - сега! (За някои необходими понятия на управленската култура |
| Издание: Бизнес управление, 1991, бр.1, с.5-7 |
| Издателство: АИ Ценов, 1991 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Философия и архитектура на списание “Бизнесуправление (Business management |
| Издание: Бизнес управление, 1991, бр.1, с.5-7 |
| Издателство: АИ Ценов, 1991 |
| ISSN: 0861-6604 |
| Страници: 3 |
| Заглавие на публикацията: Един модел за плановото развитие на бизнес-организациите (Стратегия на аеродинамичността |
| Издание: Икономически живот, 1990, бр.5, с.5-5 |
| Издателство: Хирон, 1990 |
| ISSN: 0205-0994 |
| Страници: 1 |
| Заглавие на публикацията: Развитието на парадигмата на плановата наука |
| Издание: Управление и самоуправление, 1989, бр.3, с.34-41 |
| Издателство: Институт за социално управление при ЦК на БКП, 1989 |
| ISSN: |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Кьм нов стадий в използване на пазарния подход в стратегическото планиране |
| Издание: Народностопански архив, 1988, бр.2, с.120-126 |
| Издателство: АИ Ценов, 1988 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Кьм нов стадий в използване на пазарния подход в стратегическото планиране |
| Издание: Народностопански архив, 1988, бр.2, с.17-23 |
| Издателство: АИ Ценов, 1988 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: Позготовката на управленски кадри във Великобритания |
| Издание: Народностопански архив, 1986, бр.1, с.114-117 |
| Издателство: АИ Ценов, 1986 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 4 |
| Заглавие на публикацията: Промени в плановия механизъм на самоуправляващите се стопански организации |
| Съавтори: Неделчо Митев |
| Издание: Народностопански архив, 1986, бр.2, с.197-204 |
| Издателство: АИ Ценов, 1986 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Характеристика на авангардните технологии |
| Издание: ИКО, 1983, бр.3, с.44-48 |
| Издателство: ИКО-Бизнес-АД, 1983 |
| ISSN: |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Усъвършенствуване структурата на промишлеността - фактор за снижаване материалоемкостта на продукцията |
| Издание: Народностопански архив, 1980, бр.1, с.340-348 |
| Издателство: АИ Ценов, 1980 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Комплексно планиране в териториалните система |
| Издание: Народностопански архив, 1978, бр.3, с.306-310 |
| Издателство: АИ Ценов, 1978 |
| ISSN: 0323-9004 |
| Страници: 5 |
| Тип: Доклад (26) |
| Заглавие на публикацията: Outlines of the trans border meridian axes integration |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2013 |
| ISBN: 978-954-23-0867-6 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Интегриране на действия за създаване на «умни» градове |
| Издателство: АИ Ценов, 2013 |
| ISBN: 978-954-23-0861-4 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Тезиси по създаване на «метоселища»/»метаградове |
| Издателство: АИ Ценов, 2013 |
| ISBN: 978-954-23-0884-3 |
| Страници: 1 |
| Заглавие на публикацията: Сътрудничество при туристическото брендиране в Черноморския басейн |
| Издателство: АИ Ценов, 2012 |
| ISBN: 978-954-23-0773-0 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: За пазарно и социално ориентирани стратегически проекти |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISBN: 978-954-23-0484-5 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: За връзките между между надстройката и структурите на икономическата наука |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISBN: 978-954-23-0480-7 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Аеродинамизиране на икономичската наука като средство за нейната нормалност |
| Издателство: АИ Ценов, 2009 |
| ISBN: 978-954-23-0442-5 |
| Страници: 7 |
| Заглавие на публикацията: За очертаване мрежата на холистичния маркетинг |
| Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Диадите – средство за определяне на икономически асиметрии. - В: Икономически асиметрии в обединена Европа |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISBN: 954-23-0323-8 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Концептуалната криза на планирането в България |
| Издателство: АИ Ценов, 2005 |
| ISBN: 954-23-0300-9 |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Интегрирана маркетингова стратегия на висшето училище |
| Издателство: АИ Ценов, 2005 |
| ISBN: 954-23-0276-2 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Създаване и управление на функцията “бизнесорганизационно развитие” |
| Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004 |
| ISBN: 954-494-581-4 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Маркетинговото развитие като водещ стратегически фирмен вектор |
| Издателство: ИРИТА ПРИНТ, 2003 |
| ISBN: |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Маркетинговата парадигмата за ХХІ век: очертаване и изследване ване и изследване |
| Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2003 |
| ISBN: 954-21-0174-0 |
| Страници: 5 |
| Заглавие на публикацията: Проблеми на вътрешното и външното интегриране на страните от Юго-Източна Европа |
| Издателство: АИ Ценов, 2002 |
| ISBN: 954-23-0120-0 |
| Страници: 64 |
| Заглавие на публикацията: Приложение на активни методи за обучение по пазарно-ориентирани дисциплини |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISBN: 954-23-0054-9 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Проблеми на балансиране на конвенционалните с неконвенционалните форми и системи за обучение по икономика |
| Съавтори: Иван Марчевски, Таня Горчева |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISBN: 954-23-0055-7 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Парадигмата на мениджърското развитие – предпоставка за бизнесорганизационно трансформиране” |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISBN: 954-23-0078-6 |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Създаване и управление на функцията “бизнесорганизационно развитие |
| Издателство: УНСС, 2001 |
| ISBN: |
| Страници: 8 |
| Заглавие на публикацията: Трансформиране на бизнесорганизациите в процеса на създаване на функционираща пазарна икономика |
| Издателство: АИ Ценов, 2000 |
| ISBN: 954-23-0009-3 |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Развитието на макромаркетинга и процеса на маркетизация в страни като България и Египет |
| Издателство: АИ Ценов, 1999 |
| ISBN: |
| Страници: 11 |
| Заглавие на публикацията: Какъв преход - за българската икономика - планов или безпланов |
| Издателство: АИ Ценов, 1996 |
| ISBN: |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: Хаосьт и управление на хаосмостични системи |
| Издателство: АИ Ценов, 1995 |
| ISBN: |
| Страници: 6 |
| Заглавие на публикацията: За стратегизирането на бьлгарския бизнесмениджмънт |
| Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 1995 |
| ISBN: |
| Страници: 10 |
| Заглавие на публикацията: Ekonomiczne aspekty ochrony s'rodoviska w warunkach transformacji (Икономически аспекти на защитата на околната среда в преходни периоди) |
| Съавтори: Радослав Габровски |
| Издателство: Познанска икономическа академия, 1993 |
| ISBN: |
| Страници: 9 |
| Заглавие на публикацията: Предприятието - стратегически ходове за перспективното му развитие |
| Издателство: Икономически институт на БАН, 1987 |
| ISBN: |
| Страници: 7 |
| Тип: Учебник (8) |
| Заглавие на публикацията: КРЕАТИВНОСТ И ЕВРИСТИКА НА НАУЧНИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПРЕПОДАВАНЕТО (ТЕЗИСИ ПО КРЕАТИВНО МИСЛЕНЕ И ПОДХОД В ИКОНОМИЧЕСКАТА СФЕРА) |
| Издателство: АИ Ценов, 2014 |
| ISBN: |
| Страници: 142 |
| Заглавие на публикацията: Публикуване в реферирани издания с импакт фактор (Тезиси по стратегиране на публикуването в Глобалната издателска мрежа) |
| Издателство: АИ Ценов, 2014 |
| ISBN: |
| Страници: 55 |
| Заглавие на публикацията: Бренд мениджмънт |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 141 |
| Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 400 |
| Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова |
| Издателство: АИ Ценов, 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 463 |
| Заглавие на публикацията: Стратегически маркетингов мениджмънт |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 167 |
| Заглавие на публикацията: Прогнозиране, стратегиране, планиране |
| Издателство: АИ Ценов, 2002 |
| ISBN: |
| Страници: 347 |
| Заглавие на публикацията: Маркетинг и маркетингов мениджмънт. |
| Издателство: Футура сциенца, 2001 |
| ISBN: |
| Страници: 335 |
| Тип: Учебно помагало (14) |
| Заглавие на публикацията: Маркетингово мислене и решения |
| Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
| Издателство: АИ Ценов, 2014 |
| ISBN: 978-954-23-0991-8 |
| Страници: 260 |
| Заглавие на публикацията: тренинг по маркетингови умения |
| Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011 |
| ISBN: |
| Страници: 173 |
| Заглавие на публикацията: Маркетинг - казуси, ситуации, тестове, задачи |
| Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
| Издателство: АИ Ценов, 2010 |
| ISBN: 978-954-23-0451-7 |
| Страници: 152 |
| Заглавие на публикацията: Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи |
| Съавтори: Надежда Веселинова, Живка Тананеева, Пенка Горанова |
| Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
| ISBN: |
| Страници: 176 |
| Заглавие на публикацията: Методика за написване на дипломна работа. Ръководство за дистанционно обучение |
| Съавтори: Петър Банчев, Тодор Кръстевич, Иван Марчевски |
| Издателство: АИ Ценов, 2008 |
| ISBN: |
| Страници: 26 |
| Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране, планиране, маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
| Издателство: АИ Ценов, 2007 |
| ISBN: 978-954-23-0371-8 |
| Страници: 119 |
| Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране и планиране |
| Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
| Издателство: АИ Ценов, 2007 |
| ISBN: 978-954-23-0336-7 |
| Страници: 90 |
| Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISBN: 978-954-23-0281-0 |
| Страници: 192 |
| Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
| Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова |
| Издателство: АИ Ценов, 2006 |
| ISBN: 954-23-0281-9 |
| Страници: 175 |
| Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране |
| Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2004 |
| ISBN: 954-23-0179-0 |
| Страници: 139 |
| Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
| Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова |
| Издателство: АИ Ценов, 2003 |
| ISBN: 954-23-0149-9 |
| Страници: 142 |
| Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг |
| Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
| Издателство: АИ Ценов, 2001 |
| ISBN: 954-23-0029-8 |
| Страници: 271 |
| Заглавие на публикацията: Работна книга маркетинг планиране |
| Съавтори: Ваня Григорова, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Теодора Георгиева, Надежда Веселинова |
| Издателство: Футура сциенца, 2000 |
| ISBN: |
| Страници: 256 |
| Заглавие на публикацията: Делова терминология на преподавателя (основни понятия) |
| Съавтори: Радко Радков, Атанас Дамянов, Петър Банчев, Камен Каменов, Мария Андреева |
| Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1990 |
| ISBN: |
| Страници: 95 |