За контакти
Публикации на проф. д.ик.н. Таня Горчева
Тип: Монография (6) |
Заглавие на публикацията: Тенденции и перспективи в международната производствена специализация на България |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издание: Библиотека Стопански свят, 2023, бр.147, с.1-134 |
Издателство: АИ Ценов, 2023 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 134 |
Заглавие на публикацията: Интернационализацията в сферата на туристическия бизнес, Библиотека Образование и наука, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2012, общ обем 186 с. |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2012 |
ISBN: |
Страници: 184 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за фирмена експанзия в туристическия бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: |
Страници: 249 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за фирмена експанзия в туристическия бизнес |
Издание: Годишник на Международен колеж Албена, 2007, бр.5, с.78-195 |
Издателство: Б. и., 2007 |
ISSN: 1312-6539 |
Страници: 118 |
Заглавие на публикацията: Формиране на маркетингови стратегии на международните туристически пазари |
Издание: Предприемачество: Entrepreneurship, 1996, бр.3, с.11-137 |
Издателство: УИ Неофит Рилски, 1996 |
ISSN: 2367-7597 |
Страници: 127 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово моделиране на фирмената продуктова стратегия |
Издание: Годишник. Икономически университет - Варна, 1993, бр.65, с.190-217 |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 1993 |
ISSN: 0861-6752 |
Страници: 28 |
Тип: Студия (26) |
Заглавие на публикацията: Европейската зелена сделка – предпоставка за генериране на устойчив и приобщаващ растеж в българската икономика |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2023, бр.31, с.103-132 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2023 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Международната производствена специализация и мястото на българската икономика - тенденции и перспективи |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.247-279 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Европейският преход към кръгова икономика - приложение в България |
Съавтори: Ивайло Петров, Здравко Любенов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2021, бр.29, с.114-144 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2021 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: МЕЖДУНАРОДНO РАЗДЕЛЕНИЕ НА ТРУДА И ПРОИЗВОДСТВЕНАТА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В СЪВРЕМЕННИЯ ФОТОВОЛТАИЧЕН БИЗНЕС |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.122, с.7-54 |
Издателство: АИ Ценов, 2019 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 48 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност и устойчиво развитие на туризма |
Издателство: Academic Publishing House “Talent”, 2018 |
ISBN: 978-619-203-230-2 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Социална корпоративна отговорност в европейската практика и у нас |
Съавтори: Здравко Любенов, ВЕЛИНА САВЧЕВА |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Интернационализация на фирмите от сферата на услугите в България. Извеждане на модели за интернационализация на българските фирми в сферата на услугите |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.17, с.16-46 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Интернационализация на фирмите от сферата на услугите у нас |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.53-93 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: В съавторство с Краева, В., Божиков, А.; Представяне на българските туристически фирми в Интернет, Алманах научни изследвания, том 9., Академично издателство “Ценов”– Свищов, 2009, стр. 241- 276. ISSN 1312-3815 |
Съавтори: Виолета Краева, |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Граници на фирмения растеж в туризма |
Издание: Икономически изследвания, 2009, бр.3, с.28-59 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2009 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Ефекти от приложението на web-базираните технологии в дейността на българските туроператорски и агентски фирми |
Съавтори: Наталия Маринова, Виолета Краева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.51-80 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Рамкови условия за устойчивост на развитието на туристическия бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: |
Страници: 75 |
Заглавие на публикацията: Рамкови условия за устойчивост на развитието на туристическия бизнес |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.CIX, с.39-69 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Модели на алтернативен туризъм в Европа и възможности за прилагането им в България |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.10, с.28-59 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2005 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Стратегическият алианс – постигане на конкурентни предимства на международните пазари |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.CV, с.189-220 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Трансформиране на селскостопанското производство в България въз основа на предприсъединителните фондове на Европейския съюз |
Съавтори: Георги Герганов, Марияна Божинова, Виолета Блажева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.3, с.41-84 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 44 |
Заглавие на публикацията: Анализ на иновационния потенциал на аграрните фирми в община Свищов |
Съавтори: Георги Герганов, Теодора Георгиева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.2, с.72-106 |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Интернационализация на научноизследователската и развойна дейност – организационни форми и концепции |
Издание: Икономически изследвания, 2004, бр.2, с.78-109 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2004 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Масовият туризъм и специализираните форми на туристическия бизнес |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.СII, с.39-70 |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Профили за фирмена експанзия в туризма |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISBN: 954-23-0090-5 |
Страници: 36 |
Заглавие на публикацията: Профили за фирмена експанзия в туризма |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISBN: 954-23-0090-5 |
Страници: 34 |
Заглавие на публикацията: Виртуалното предприемачество – подходи при формирането на съвременни бизнес- мрежи |
Издание: Икономически алтернативи, 2002, бр.1, с.39-72 |
Издателство: УНСС, 2002 |
ISSN: 1312-5281 |
Страници: 34 |
Заглавие на публикацията: Изследване състоянието и перспективи за прилагане на активни методи на обучение (АМО) в процеса на обучение |
Съавтори: Иван Марчевски, Никола Янков, Драгомир Илиев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.12, с.152-203 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 52 |
Заглавие на публикацията: Характер и особености на маркетинговата концепция в сферата на услугите |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1999, бр.XVI, с.105-137 |
Издателство: АИ Ценов, 1999 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови стратегии в международния туристически бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 1996 |
ISBN: |
Страници: 37 |
Заглавие на публикацията: Характер и особености на маркетинговата концепция в сферата на услугите |
Съавтори: Карина Саркисян-Дикова |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1996, бр.XCVI, с.7-78 |
Издателство: АИ Ценов, 1996 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 72 |
Тип: Статия (38) |
Заглавие на публикацията: Internationalization of Bulgarian Tourism Business (Интернационализация на българския туристически бизнес) |
Издание: Management & Economics Research Journal, 2021, бр.3, с.1-24 |
Издателство: Ziane Achour University of Djelfa, 2021 |
ISSN: 2710-8856 |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Степени в интернационализацията на българския туристически бизнес |
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2020 |
ISBN: |
Страници: 27 |
Заглавие на публикацията: Международното разделение на труда и производствената специализация - съвременно състояние и тенденции във фотоволтаичния бизнес |
Издание: Икономическа мисъл, 2019, бр.4, с.39-65 |
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2019 |
ISSN: 0013-2993 |
Страници: 27 |
Заглавие на публикацията: Характер на туристическата привлекателност на съвременните градове |
Издание: Икономическа мисъл, 2018, бр.3, с.33-51 |
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2018 |
ISSN: 0013-2993 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Договореностите на Парижката конференция за овладяване на климатичните промени и последиците за международната търговия |
Издание: Икономическа мисъл, 2017, бр.4, с.46-66 |
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2017 |
ISSN: 0013-2993 |
Страници: 21 |
Заглавие на публикацията: Реформирането на общата селскостопанска политика и ползите за България |
Издание: Народностопански архив, 2016, бр.1, с.3-20 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Градовете като привлекателна туристическа дестинация |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Организационни форми и решения за експортно насърчаване |
Издателство: Селскостопанска академия, 2015 |
ISBN: |
Страници: 21 |
Заглавие на публикацията: Реализация на концепцията за устойчивост в управлението |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: РЕАЛИЗИРАНЕ НА КОРПОРАТИВНАТА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ – СЪВРЕМЕННИ ИЗМЕРЕНИЯ |
Съавтори: Здравко Любенов, ВЕЛИНА САВЧЕВА |
Издание: Диалог, 2013, бр.II, с.12-26 |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Българският туризъм - между класиката и популярния жанр |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Състояние и проблеми на българския туристически продукт на европейския пазар |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Теоретични и емпирични аспекти н а моделирането на интернационализацията на българските фирми в сферата на услугите |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издание: Диалог, 2012, бр.извънреден брой І, август, с.13-28 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Measuring the internationalization of Bulgarian Tourism and Bulgaria business destination (Измерване степента на интернационализацията на българския туризъм и на България като туристическла дестинация) |
Издателство: Tourism and Management Studies, 2011 |
ISBN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Състояние, проблеми и перспективи пред интернационализацията на български фирми от сферата на услугите |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издание: Диалог, 2011, бр.октомври, с.168-183 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: The economic nature of international tourism |
Издателство: ENLIGHTENING TOURISM: A Pathmaking Journal, 2011 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Степени на интернационализация на българския туризъм и на бизнес дестинация “България” |
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.2, с.15-30 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Интернационализацията – закономерност и специфика; Народостопански архив; бр.3; 2010; Академично издателство “Ценов” – Свищов; стр. 91-110. ISSN 0323-9004 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Представяне на българските туристически фирми в Интернет |
Съавтори: Виолета Краева, Асен Божиков |
Издание: Диалог, 2009, бр.Коледен брой, с.1-13 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Оценка на уебсайтовете на български туристически фирми |
Съавтори: Виолета Краева, Асен Божиков |
Издание: Туристически пазар, 2009, бр.2, с.26-28 |
Издателство: Бълг. турист. камара Митра - ПР, 2009 |
ISSN: 1311-8749 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Европейската интеграция – основни сфери на взаимодействие |
Издание: Международни отношения, 2005, бр.1, с.5-19 |
Издателство: ИСМО, 2005 |
ISSN: 0324-1092 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Европейската интеграция – основни сфери на взаимодействие; Международни отношения; Бр.1; 2005; Издателска къща “Международни отношения”, София, стр. 93-107. |
Издателство: Примакс, 2005 |
ISBN: |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Европейската интеграция: Трансформация на взаимодействието между икономика, държава и гражданско общество |
Издание: Народностопански архив, 2004, бр.4, с.16-29 |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Модел за изследване на туристическия бизнес |
Издание: Икономика, 2004, бр.4, с.38-49 |
Издателство: Стандарт Финанс АД, 2004 |
ISSN: 1314-376X |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Состояние и проблемы фондогово рынка в Болгарии |
Издание: Вiсник Донецького унiверситету, 2003, бр.1, с.203-216 |
Издателство: Донецький нацiональний унiверситет, 2003 |
ISSN: 1817-2261 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Состояние и проблемы фондогово рынка в Болгарии, Вестник Донецкого Университета, № 1, 2003, Донецк, Украйна, стр.191-198. УДК 339.9/332.122+332.14 ББК У58я73 |
Издание: Вiсник Донецького унiверситету, 2003, бр.1, с.191-198 |
Издателство: Донецький нацiональний унiверситет, 2003 |
ISSN: 1817-2261 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Иностранные инвестиции в Болгарии |
Издание: Международен научен журнал Перспективи, 2001, бр.7, с.58-71 |
Издателство: Пропелер, 2001 |
ISSN: 2367-7708 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Търговските ефекти от икономическата интеграция в Европа |
Издание: Икономическа мисъл, 2000, бр.1, с.28-39 |
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2000 |
ISSN: 0013-2993 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Условия за привличане на чуждестранните инвестиции в България |
Издание: Банки Инвестиции Пари, 2000, бр.6, с.15-26 |
Издателство: БИП 1993, 2000 |
ISSN: 1311-7947 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Българо-арабските отношения – традиции и перспективи |
Издание: Външна търговия, 1999, бр.3, с.11-25 |
Издателство: Институт по търговия, 1999 |
ISSN: 1310-7089 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Българо-арабските отношения – традиции и перспективи, сп. Външна търговия, бр. 3, 1999, стр. 6. ISSN 1310-7089 |
Издание: Външна търговия, 1999, бр.3, с.6-8 |
Издателство: Институт по търговия, 1999 |
ISSN: 1310-7089 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: България на международния пазар за обувки |
Издание: Външна търговия, 1997, бр.3, с.9-22 |
Издателство: Институт по търговия, 1997 |
ISSN: 1310-7089 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Международен автомобилен транспорт в сферата на търговията с услуги |
Издание: Външна търговия, 1997, бр.8, с.12-25 |
Издателство: Институт по търговия, 1997 |
ISSN: 1310-7089 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Несъответствие между теорията и практиката на туристическия маркетинг |
Издание: Бизнес управление, 1995, бр.4, с.13-28 |
Издателство: АИ Ценов, 1995 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Новите реалности на международните икономически отношения |
Издание: Международни отношения, 1995, бр.1, с.12-26 |
Издателство: ИСМО, 1995 |
ISSN: 0324-1092 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Позициониране на българския туристически продукт на пазар “Германия” |
Издание: Външна търговия, 1995, бр.4, с.9-21 |
Издателство: Институт по търговия, 1995 |
ISSN: 1310-7089 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Туристическият бизнес по българското Черноморие |
Издание: Икономика, 1995, бр.9, с.8-22 |
Издателство: Стандарт Финанс АД, 1995 |
ISSN: 1314-376X |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Базови организационно-структурни проблеми на фирмите |
Издание: Народностопански архив, 1990, бр.4, с.47-59 |
Издателство: АИ Ценов, 1990 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 13 |
Тип: Доклад (39) |
Заглавие на публикацията: THE BULGARIAN TRANSITION TO THE CIRCULAR ECONOMY –APPLICATION IN THE TOURISM BUSINESS (Българският преход към кръговата икономика - приложение в туристическия бизнес) |
Издателство: conference “TOURISM FOR SUSTAINABLE FUTURE”, 2023 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Добри бизнес практики в прилагането на кръговата икономика в България |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2249-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Въздействие и последици от здравната криза (2018-2021 )върху развитието на международния туризъм |
Издателство: Авангард Прима, 2022 |
ISBN: 978-619-239-710-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Международната производствена специализация в съвременния технологичен бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2069-2 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: STIMULATION OF THE INTERNATIONAL PRODUCTION SPECIALIZATION IN THE MODERN TECHNOLOGICAL BUSINESS (СТИМУЛИРАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНАТА ПРОИЗВОДСТВЕНА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В СЪВРЕМЕННИЯ ТЕХНОЛОГИЧЕН БИЗНЕС) |
Издателство: Южный федеральный университет , 2021 |
ISBN: 978-5-9275-3814-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: ПРОЦЕСИ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2020 |
ISBN: 978-954-21-1052-1 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Европейският преход към кръгова икономика – приложение в България |
Съавтори: Ивайло Петров, Здравко Любенов |
Издателство: ВВВУ "Георги Бенковски", 2020 |
ISBN: 2738-716X |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Устойчивост в развитието на туризма в националната бизнес среда |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
ISBN: 978-954-23-1815-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Проекции на европейските търговски практики за стимулиране на българския експорт |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1667-1 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Measuring the attractiveness of urban tourist destination |
Издателство: St. Kliment Ohridski University Press, 2017 |
ISBN: 978-954-07-4327-1 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Прилагане на концепцията за КСО в българския туризъм |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1151-5 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Организационни форми и решения за експортно насърчаване в България |
Издателство: ЧП Вышемирский В. С., 2016 |
ISBN: 978-617-7273-43-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Организационни решения за експортно стимулиране в България |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2015 |
ISBN: 978-954-9689-99-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Привлекателност на градските туристически дестинации |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015 |
ISBN: 978-954-21-0864-1 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на градските туристически дестинации |
Издателство: ЖДТУ, 2015 |
ISBN: 978-966-683-449-5 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност на градските туристически дестинации |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015 |
ISBN: 978-954-21-0834-4 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Експортното насърчаване - решения, повишаващи конкурентоспособността |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1079-2 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Модели на устойчив фирмен мениджмънт - възможност за реализиране в аграрния туризъм |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1012-9 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Експортното насърчаване - решения, повищаващи конкурентоспособността |
Издателство: UNWE, 2014 |
ISBN: 978-954-644-586-5 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за развитие на корпоративната социална отговорност в сферата на туризма |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013 |
ISBN: 978-954-21-0666-1 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Internationalisation in Bulgarian tourism - framework and changes (Интернационализацията в българския туристически бизнес - динамика и перспективи) |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2013 |
ISBN: 978-954-23-0867-6 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Приложение на иновационните технологии в практиката на туристическите фирми |
Издателство: УНСС, 2012 |
ISBN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Корпортивната социална отговорност в сферата на българския туристически бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0774-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Специфика на туризма като форма на международен бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0592-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Конкурентни предимства в сектора на услугите в България |
Съавтори: Здравко Любенов, Ивайло Петров |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0480-7 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Степени в процеса на интернационализация на туризма в България |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2010 |
ISBN: 978-954-21-0463-6 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Web based technologies in Bulgarian tourism enterprises. |
Съавтори: Виолета Краева |
Издателство: EKONOM, 2008 |
ISBN: 978-80-225-2574-9 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Позиции на българския туристически бизнес сред морските дестинации на Югоизточна Европа |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0327-0 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Модели на туристическия бизнес според географската локализация |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2005 |
ISBN: 954-21-0242-9 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Европейски модел на взаимодействието между икономика, държава и гражданско общество |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2005 |
ISBN: 954-21-0227-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Подготовката на България за въвеждане на общата аграрна политика на ЕС |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0206-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Състояние и перспективи за развитието на фондовия пазар в България |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 966-639-156-2 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на балансиране на конвенционалните с неконвенционалните форми и системи за обучение по икономика |
Съавтори: Никола Янков, Иван Марчевски |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0055-7 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Форми на алтернативен туризъм и възможности за прилагането им в България |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0077-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Критерии за навлизане на чуждестранните инвестиции в България |
Издателство: АИ Ценов, 2000 |
ISBN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Възможности за развитие на алтернативни форми на туристическия бизнес в България |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2000 |
ISBN: 954-21-0084-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Международни фирмени стратегии за сътрудничество в условията на преход |
Издателство: АИ Ценов, 2000 |
ISBN: 954-23-0009-3 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Организационни структури на фирмите с експортна насоченост |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Организационно структурни и информационни аспекти на продуктовата стратегия във фирмения маркетинг мениджмънт |
Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1994 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Тип: Учебник (12) |
Заглавие на публикацията: Глобален туризъм |
Издателство: Electronic Payment Systems Observatory Newspaper, 2017 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Корпоративна социална отговорност в търговския бизнес |
Издателство: Electronic Payment Systems Observatory Newspaper, 2017 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Международен туристически бизнес |
Издателство: Electronic Payment Systems Observatory Newspaper, 2017 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Отговорен и устойчив бизнес в глобалната среда |
Издателство: Инвестиционен анализ, 2017 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Отговорен и устойчив бизнес в глобалната среда |
Издателство: Electronic Payment Systems Observatory Newspaper, 2017 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Управление на международните туристически дестинации |
Издателство: Electronic Payment Systems Observatory Newspaper, 2017 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Глобален туризъм |
Издателство: Фабер, 2015 |
ISBN: 978-619-00-0322-9 |
Страници: 172 |
Заглавие на публикацията: Международни пазари - развити, развиващи се и бързоразвиващи се |
Издателство: Фабер, 2015 |
ISBN: 978-619-00-0282-6 |
Страници: 370 |
Заглавие на публикацията: Управление на междунарадни туристически дестинации |
Съавтори: Марияна Божинова |
Издателство: Фабер, 2011 |
ISBN: |
Страници: 234 |
Заглавие на публикацията: Международен туризъм |
Издателство: Фабер, 2009 |
ISBN: 978-954-775-939-8 |
Страници: 200 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг в туризма |
Съавтори: Виолета Краева |
Издателство: Фабер, 2008 |
ISBN: 978-954-775-979-4 |
Страници: 254 |
Заглавие на публикацията: Международни пазари- Европейско пазарно пространство |
Издателство: Абагар, 2000 |
ISBN: 954-427-396-4 |
Страници: 202 |
Тип: Учебно помагало (2) |
Заглавие на публикацията: Интернационализацията в туристическия бизнес |
Съавтори: Йордан Нейков |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-0992-5 |
Страници: 148 |
Заглавие на публикацията: Учебно пособие по международен маркетинг и международни пазари |
Съавтори: Атанас Дамянов, Драгомир Илиев |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0051-4 |
Страници: 226 |